fallback

Новото Renault Zoe се оказа по-скъпо от конкурентите

Базовата версия се продава в Германия за 31 990 евро

Новото електрическо Renault Zoe от моделната 2020 година, което компанията по някаква причина нарича трето поколение на модела, беше разсекретено не толкова отдавна. Сега стана известна и цената му, която се оказа, че не е толкова ниска.

Става въпрос за това, че базовите версии на конкурентните модели струват по-малко. Например, Opel Corsa-e започва от 29 900 евро. Идентичното от техническа гледна точка Peugeot e-208 струва най-малко 30 450 евро. А моделът на Renault се оценява на 31 990 евро.

Разбира се, разликата не е толкова голяма. Освен това Renault Zoe Z.E. е добре популяризиран и вече познати на мнозина модел. Посочените цени са за германския пазар, където вече се приемат поръчки за новия електрически хечбек.

Базовата версия развива  108 к.с. (225 Нм), но ще има и по-мощна модификация от 135 коня и 245 Нм (от 33 990 евро). Батерията с капацитет от 52 кВтч осигурява пробег с едно зареждане до 390 км според цикъла WLTP. Между другото, Opel Corsa-e и Peugeot e-208 могат да се похвалят с почти същия капацитет на батерията - 50 кВтч.

Снимки: Renault

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Ами да,както е написал колегата долу посочените тук цени в статията се явяват за високото ниво,и не е коректно да се прави така в полза на други фирми,защото ми мирише на пристрастия.
  • #3
    bobeto ( преди 5 години )
    Ама и да преписвате не ви бива...https://***.electrive.com/2019/07/01/new-battery-old-price-updated-renault-zoe-in-germany/Излиза, че дори е по-евтино от конглокентите в базовата версия.
  • #2
    Бакалов ( преди 5 години )
    Карах сегашния модел към 10 км. Наистина изчерпа малко от батерията и съм склонен да вярвам, че реалния пробег е поне 280-300 км (с климатик и 50%+ градско). Тишината и липсата на смяна на предавки е голям кеф. Ако можех да си го позволя и не ми трябваше по-обемна кола, определено бих го купил. Да, доста по-скъпо е от аналогичен модел, но разходите за придвижване с него са смешни, а поддръжката - почти нулева (гуми, спирачки и окачване). Струва си.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Като знам, че задвижващата система са я проектирали японци, бих взел Пежо или Опел без дори да ходя на тест драйв...
fallback
Последни