Краят на второто десетилетие на XXI век донесе масова любов към M-моделите на BMW, особено към вече класическите коли от 80-те и 90-те години. И това е напълно обяснимо, тъй като точно тези коли осигуряват почти перфектен баланс между лукс и динамика и определено могат да ви вдигнат адреналина. Но интересното е, че колекционерите или тези, които искат да притежават поне един М-модел, сякаш не показват сериозен интерес към Е34 М5 – последният автомобил на М-подразделението, който е сглобяван на ръка. Но пък тази особеност има интересни последствия – цените на тези екземпляри са сравнително ниски.
Е34 М5 се произвежда от 1988 до 1996 година, като до 1992 автомобилът се задвижва от 6-цилиндров двигател с 311 конски сили и 360 Nm, а от 1992 нататък мощността е вече 335 конски сили, а максималният въртящ момент – 400 Nm, като моторът е с по-голям обем – от 3,6 на 3,8 литра.
В началото на 90-те в Щатите версията на М5 за Северна Америка се предлага с мощност, идентична на тази в Европа, осигурена от 3,6-литровия мотор. В същото време, във Франкфурт през 1991 е представен фейслифтът на М5 с новия и по-голям двигател, който обаче започва да се предлага на всички пазари на BMW без Северна Америка. Пак там е представена и комби версията на Е34 М5.
Точно в Щатите обаче сега може да се търсят добре запазени екземпляри на Е34 М5, като тези от края на 80-те и началото на 90-те години може да слязат и под 30 000 долара, като естествено, става въпрос за коли в много добро състояние, без удари и с ясна сервизна история. В Европа и Азия, не само в Япония, интересът към Е34 М5 е по-сериозен, което пък се отразява и на ръста на цените му.