fallback

KIA представи "всъдеходен" хечбек

Моделът XCeed има 184 мм пътен просвет и багажник с обем 426 литра

Компанията KIA официално предстади "всъдеходния" си хечбек Xceed, чийто пътен просвет достига 184 мм. Това е с цели 42 мм повече от стандартния модел с 5 врати. Продажбите на автомобила в Европа ще стартират в края на лятото.

Габаритите на най-новия член на семейстното Ceed са дължина от 4395 мм, широчина - 1826 мм, височина - 1490 мм и разстояние между двете оси 2650 мм. По този начин XCeed е с 85 мм по-дълъг, с 25 мм по-широк и с 43 мм по-висок от стандартния модел. Разстоянието между двете оси е еднакво. Пътният просвет е 174 мм при 16-цолови джанти и 184 мм при 18-цолови.

Местата на водача и пътниците в салона са поставени с 42 мм по-високо, отколкота са при Ceed. Обемът на багажника е 426 литра (395 литра при хечбека), като при свалени задни седалки достига 1378 литра.

Моделът е получил нови пружини и амортисьори. Предните и задните пружини са по-меки съответно със 7% и с 4%. А ограничителите на хода на амортисьорите вече са хидравлични.

KIA XCeed се предлага с бензинови турбомотори с обем 1,0, 1,4 и 1,6 литра, които развиват съответно 120, 140 и 204 к.с. Ще има и версии с 1,6-литров дизел, развиващ 115 и 136 к.с. Най-слабият бензинов агрегат се съчетава само с 6-степенна механична скоростна кутия, за останалите е преддвидена 7-степенна автоматична трансимисия с два съединителя. Догодина ще излезе и хибриден вариант със стартер-генератор, захранван от 48-волтова мрежа.

В салона на крос-хеча има 12,3-инчов цифров приборен панел, мултимедиен комплекс с 10,25-инчов екран, адаптивен круиз-контрол, функция за удържане в лентата на движение, а също така и система UVA Connect, която позволява някои параметри да се контролилрат с помощта на приложение от смартфон.

Снимки: KIA

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Голяма работа като е само с предно, стига цената да е добра. Клирънса работи и без 4х4 ;)
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Петърчо, нарочно ли забрави да преведеш, че "всъдеходния" крос-хеч е само с предно?
  • #5
    bg ( преди 5 години )
    Ами не изглежда лоша колата, ама сигурно и на нея ще и набабанят цена от 60 бона нагоре
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    За А4 не знам но вдигнатите Октавия и Леон са безумно скъпи на фона на обикновените версии. При Октавия например за парите на Скаут взимаш много по-добре оборудвана кола със същия двигател и 4х4 само трябва да си пръчаш пакет лоши пътища за 200-300 лв, който дава около 2см височина и щит отдолу Скаут 2.0 ТДИ ДСГ 4х4 57к с малко пазарлък 51-52к. Вижън 2.0ТДИ ДСГ 4х4 48к и получаваш завиващи лед фарове, по-голяма мултимедиа, по-хубав екран при уредите и губиш само пластмасовите арки
  • #3
    @ Милениал ( преди 5 години )
    еваларката, добре си им сипално имаш пропуски - нищо не може да замести удоволствието в завои, когато притежаваш по-висок център на тежест или пък на магистралата - тея с комбитата не могат да се похвалят с аеродинамика на нещо голямо масивноа тва че има комбита с 4х4, пък SUV-та с предно... тихо, тихо
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    не лош вариант на Audi A4 allroad/ Scoda Octavia Scout/Seat Leon Experience oт Кия. Въпросът е ще ги конглокира ли реално с цена или ще се надяват на популярността на марката :)
  • #1
    Милениал ( преди 5 години )
    Добро е. Повдигнато е. Гледаш от високо. Проходимо. Идеално за каране из софийските задръствания.Не като някое ниско комби, което събира повече багаж, харчи по-малко гориво и е с по-просторно купе, но трябва да се напъваш при влизане и излизане. А и гледаш от ниско и всички край теб те подтискат.Извънредно важно е да са поставени местата ПОВИСОКО.
fallback
Последни