fallback

Lexus направи иновационни светлини

Дебютът им ще бъде в новото поколение на кросоувъра RX (ВИДЕО)

Японският премиум бранд Lexus изведе осветяването на пътя до ново благодарение на най-новата си технология. За първи път тя ще бъде внедрена в следващото поколение на кросоувъра RX, който се очаква да дебютира до края на тази година.

Системата, създадена да гарантира безопасността на шофирането през нощта и в лошо време, се нарича BladeScan и подобрява фотометричния контрол на зоната пред автомобила от 1,7 до 0,7 градуса. Това означава, че водачите ще могат да виждат места, които преди това са били недостъпни при осветяването им от обикновената система за дълги светлини, като полетата покрай пътя, пешеходци и възможни препятствия. Освен това системата може предварително сама да "извлече" пътните знаци от тъмнината.

В сравнение с настоящото поколение на Lexus RX, което е оборудвано с автоматични или адаптивни светодиодни дълги светлини, включени в пакета Lexus Safety System +, нивото на разпознаване на пешеходците през нощта се е подобрило с 24 метра - с новата разработка "засичането" им вече става на 56 м.

Освен това новата технологията не заслепява другите водачи и в нея е намален броят на светодиодите: във всеки фар са използвани 10 елемента. Светодиодите са разположени в компактен модул в предния ъгъл на всеки фар, насочвайки светлината диагонално през 2 огледални остриета, които се въртят с висока скорост. Светодиодите се включват и изключват автоматично.

fallback
  • #9
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Като му видиш грозната муцуна на лексуса, забравяш , че има фарове изобщо.Иначе жълтите никога нищо не измислят,покрадват яко обаче,Аз лично съм виждал модели на лексус, откровени мерцедеси с японски емблеми.
  • #8
    До #8 ( преди 4 години )
    Като типичен японски фен сте с промит мозък. Синият ярък диод е изобретен през 1991 в Бостънския университет от Тиодир Мустакас - 2 години преди въпросния японец да "открие" вече откритото.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Плюйте ги но цял свят освен Европа кара японско и корейско. Ще си купя Аурис или Рав4 от 2013-2014.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Предполагам си човека Дошо, защото няма друг луд да нарича всички вагонетки, та г-н Дошо точно за това написах, че най-накрая откриха матричния фар, това което дават на видеото е матричен фар. Разбирам, че си нямате понятие и за това спорите, всъщност нищо не са измислили както казах дори Опел я предлагаха на евтината Астра поне от 2-3 години. А както е написал колегата от няколко години вече немските премиуми предлагат и лазерни фарове, след някоя друга година ще ги видим и при Лексус, сигур
  • #5
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Абе вагонетки безумни, точно синия светодиод без който нямаше да има бели е изобретен от японец работещ за японска корпорация. Лексус бяха първите с диодни фарове. А матрични нямат и никога не са имали, защото ползват 1-3 достатъчно мощни диода и не им трябват по 20 за да докарат достатъчна осветеност като Ауди.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Като напишат, че японците измислили нова технология, човек веднага му става ясно, че са копирали нещо от европейците, но по най-смешния и некадърен начин. Преди 2 години Мазда гръмко обявиха, че са изобретили torque vectoring-а, който съществува от десетилетия. Но не сложили истински torque vectoring диференциал, ами отнемат от газта в завой. Ти даваш газ, онова вика - не. Това е нивото на японските технологии.
  • #3
    Тодор ( преди 4 години )
    Чудят се какви глупости да измислят вече, само и само да си надуват цените и с нещо да оправдават все по-високите цени ...
  • #2
    Кимоното ( преди 4 години )
    Японски варвари
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Нека да измислят, създават и внедряват, за да може германчетата да има от кого да крадат!
fallback
Последни