fallback

Peugeot 508 Sport ще е хибрид с 355 коня

Новият френски седан се очаква да дебютира догодина

Peugeot се подготвя да започне новата си ера (в средата на февруари френският производител смени мотото си от Motion & Emotion на Motion & e-Motion) със спортен седан, който трябва да бъде конкурент на автомобили като Audi S4 и Mercedes-AMG C43. На изложението в Женева през март компанията представи хибридния прототип Concept 508 Peugeot Sport Engineered (на снимките), разработен от инженерите на състезателния отбор Peugeot Sport.

Според френските медии се очаква Peugeot да представи производствената версия на спортния автомобил още през 2020 г., а освен това вече станаха известни подробностите за задвижващата система на 508 Sport.

Французите смятат да съчетаят 1.6-литров 4-цилиндров бензинов двигател, развиващ 197 коня, с два електромотора - по един на всяка ос (107 конски сили на предната и 197 конски сили на задната). Що се отнася до общата мощност на системата, тя трябва да осигурява мощност от 355 коня, като работещи в тандем с 8-степенна автоматична трансмисия и електрическо задвижване на всички колела.

Засега динамичните характеристики на модела не са известни, но за пример може да се вземат данните от Concept 508 Peugeot Sport Engineered, който ускорява от място до 100 км/ч за 4,3 секунди и има максимална скорост от 250 км/ч, ограничена от електрониката. Само на ток колата може да измине 50 км.

Заради допълнителното тегло на 11,8-киловатовата батерия Peugeot 508 Sport ще получи преработено и подсилено окачване, както и други технически подобрения, включително по-големи джанти и по-мощна спирачна система.

Снимки: Peugeot

fallback
  • #4
    Валю ( преди 4 години )
    Някой може ли да обясни как точно работят тия хибриди? Батерията пак ли трябва да се зарежда и ако се кара хибридно, тоест не само на ток, цялата мощност ли е налична и за колко време ?
  • #3
    Тодор ( преди 4 години )
    Явно Пежо нямат системи или не искат да лъжат тестовете за вредни емисии и това е една от причините. Имат си и стратегии очевидно.Това 1.6 им е от много време в гамата и би следвало да са доста добре запознати с него и да е перфектно направен. Първата им версия на 1.6, това което беше от БМВ беше пълен леш и много проблемно, но следващите версии, които Пежо си ги правят са железни. 1.2 пюртеча им пък е страхотен двигател за обема и конете си .Вече за спортен автомобил не знам.
  • #2
    дфбдб ( преди 4 години )
    Може да няма място за по-голям мотор, или по скоро не им се разработва. Предполагам обикновеното 508 се продава с 2 литра дизел, т.е. и два литра бензин ще влезе. Вероятно да е изядено мястото от елетромотора
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Изглежда супер и отвън и отвътре. Докарали са го добре франсетата. Дано и технически да е така, защото това много им куца. В качеството и техниката никакви ги няма завалиите. Много са зле и винаги могат да те изненадат с някоя недомислица. Например с тази моторетка 1,6 от която са изкарали тази мощност. Защо? Ще се състезават ли? Ако да, турете по-голям мотор,а не малък и изцеден. За икономия се слага по-голям по цикъла на Аткинсън. Да се учат от другите, дето ги могат тези работи!
fallback
Последни