fallback

Hyundai и Kia решиха как да се борят със Subaru Legacy

Обновената Sonata и следващата Optima ще получат задвижване 4х4

Следващото поколение на Kia Optima, както и обновеният Hyundai Sonata (моделна година 2020) ще получат система за задвижване на четирите колела. Тя ще се появи първо при модела на Kia, а след това и при този на Hyundai, съобщава корейското издание ETNEWS.

Идеята на концерна е тези два модела да не отстъпват на конкурентите си на пазара, които имат задвижване на четирите колела. Като основен от тях се сочи новото поколение на Subaru Legacy, което беше представено само преди дни на автосалона в Ню Йорк.

Системата за задвижване на четирите колела при Kia Optima и Hyundai Sonata ще има електронно-управляема междуосева муфа, с чиято помощ въртящият момент ще се разпределя оптимално в зависимост от условията на пътя и начина на шофиране на човека зад волана. Системата ще има няколко режима на работа, сред които задължително ще влязат "икономичен" и "спортен".

Към момента двете компания се стремят да оборудват колкото се може повече от своите модели със задвижване 4х4. Например, Hyundai Palisade и Santa Fe получиха системата HTRAC, а Quoris и Stinger GT - системата AWD.

Любопитното е, че Sonata (моделна година 2020) е построена платформа с предно предаване, но въпреки това изпълнителният дирекгор на Hyundai - Ким Донг Джин, официално потвърди, че моделът ще получи система 4х4. Със сигурност тя ще се предлага на пазара в Щатите, докато за Европа все още не е ясно. 

Снимки: Kia, Hyundai

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    И аз се смях на 9! Забавно невежество. Един пример. Първото поколение на Форд Мондео, с 2.0 бензин има механичен блокаж на диференцияла. Та супер "стоковото" фордче има блокаж, а прехваленото субару няма...!?
  • #6
    Пешо линейката ( преди 5 години )
    Бутал бил на пампорово,една предна и една задна се въртели,че и поне механичен блокаж...Толкова не съм се смял.Абе пич я ме светни кой стоков SUV има механичен твърд блокаж в окомплектовката си че не си спомням?И също ако може да обясниш принципа на работа на отворен диференциал,къде не се върти по едно колело на мост.
  • #5
    емо ( преди 5 години )
    Аз на Пампорово съм бутал субару на сняг, което въртеше една предна и една задна гума. Човека каза, че няма блокаж,, дори механичен....,!? Благодаря от такова 4х4! Колата наистина не беше нова, поне 15 годишна е била. Май беше Форестър.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    До колегата под менДа ти кажа и разхода на гориво не им е недостатък, защото няма кола на света с постоянно зацепено 4х4 с подобна мощност и размери и да харчи по-малко гориво. Просто НЯМА! Преди да си взема моето Субару съм прегледал всички оферти за подобна машина и просто не намерих такава, която да се доближава до характеристиките му. Да не говорим за управляемост и стабилност. Просто няма други като Суби и поради тази причина, който се е качил веднъж на Субару, много трудно сменя маркат ...
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Нито един собственик на Легаси няма да го замени за Хюндай или Киа :)Symmetrical AWD имат само Субару.Ако направите надлъжен разрез на цялата кола лявата и дясната половина ще са абсолютно симетрични. Колко 4х4 автомобила имат това свойство?Единственият недостатък на тия коли е разхода на гориво.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Аме те не казват че става въпрос за сравняване със Субару, а само конкyриране с определен модел - Legacy.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Журналята пак се опитват да измислят сензационни заглавия. Няма автомобилна компания, която се равнява по нишовата марка Субару.
fallback
Последни