fallback

VW пести пари с новия Passat за Америка

Седанът е на старата платформа и с досегашния двигател

Компанията Volkswagen използва изложението в Детройт, за да представи новото поколение на седана Passat за Северна Америка. Моделът обаче трудно може да бъде определен като „нов”, тъй като е изграден на платформата на предшественика си.

Заради икономия на средства, инженерите на марката са решили да не използват платформата MQB за модела. Дизайнът също изглежда познат, тъй като до голяма степен повтаря този на новото поколение на VW Jetta, представено преди година отново в Детройт. Седанът е получил голяма решетка на радиатора, която визуално е обединена със стандартните светодиодни фарове.

Под капака на новия Passat е поставен досегашният 4-цилиндров бензинов мотор с обем 2,0 литра и мощност 176 к.с. Той все пак е преработен, като въртящият момент е увеличен от 250 на 280 Нм. Двигателят работи в комбинация с 6-степена автоматична скоростна кутия. Инженерите на Volkswagen са поставили нов електронен блок за управление на силовия агрегат и модернизиран хидротрансформатор. От гамата отпада 3,6-литровият V6.

В списъка с допълнително оборудване влизат система за следене на „мъртвите” зони, функция за автоматично внезапно спиране с разпознаване на пешеходци, адаптивен круиз-контрол и система за следене и поддържане на лентата на движение.

Що се касае до европейската версия на новия Volkswagen Passat, то тя ще бъде представена в началото на февруари, като ще се произвежда в завода в Емден (Германия). Засега от компанията твърдят, че моделът ще получи „иновационни спомагателни системи за управление нова светодиода техника”. За автомобила е предвидена и модернизирана мултимедия с разширени възможности.

Снимки: Volkswagen

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    по-лошото е скъпа ширпотреба!
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    В Германия голфа почва от 19300 евро, докато Аурис - от 23290. Кой е евтина ширпотреба е повече от очевидно.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Глупости говориш.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    VAGенски дженди, в ГАЙропата най-караните коли са Поло, Клио и Гоуф. Сам си прави извода що за потребители са европейците щом карат такива табуретки! В ГАЙропа властва шовинизма и робуването на марки. Немеца знае, че като си вземе намска бракма няма да излиза от сервизите, но си я купува, защото уж била немска, а тя всъщност китайска, сглобена от днерджии в Германистан.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Съгласен. Пасатора за САЩ е слаба бира сравнение с европейския. Цял заден мост, атмосферни мотори, по-евтини пластмаси.Единствения плюс че вътре е по-широк. Американци бате!
fallback
Последни