fallback

Версия на новия VW Golf ще краде клиенти на Dacia и Skoda

Евтиният вариант Lite ще получи 1,0-литров бензинов мотор

Следващото осмо поколение на Volkswagen Golf може да предложи на почитателите на популярния модел негова по-евтина и по-скромно оборудвана версия, носеща работното име Lite. Според списание AutoBild, това решение е изцяло на маркетинг специалистите на германския гигант, които смятат, че VW трябва да предложи на пазара по-семпла и не толкова технологично развита версия на Golf.

Вече е ясна и основната група купувачи, към които ще бъде насочен новият Golf Lite – това са германските пенсионери, които си търсят нов автомобил, както и клиентите, за които това ще е първа кола. Една от причините за създаването на Golf Lite е нежеланието на точно тази група клиенти да си купуват Up или Polo. Причината за това е крайно прозаична – Up е твърде малък за нуждите им, а Polo – твърде скъп.

Предполага се, че Golf Lite ще бъде позициониран между Dacia и Skoda на германския пазар – по-скъп от най-скъпата версия на румънските Logan и Sandero и в същото време съизмерим като цена с моделите на Skoda с по-скромно оборудване.

Очаква се, че базовият двигател на Golf Lite ще е 1,0-литров 3-цилиндров бензинов турбо мотор, който естествено няма да осигурява впечатляващи показатели по отношение на мощността и динамиката, но силните му страни ще са ниският разход на гориво и по-дългият живот.

Все още проектът за Golf Lite не е официално потвърден от VW, а някои анализатори са на мнение, че точно тази версия може дори да получи дизайн, по-скромен и различен от този на новото поколение на модела.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Колко коня може да бъде това. Ако е малко коне двигателя е хубав. Ако е много коне Volkswagen се излагат.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Мда ако останат единствени ще са първи ...
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Явно е че VW цели да увеличи превъзходството си пред останалите автомобилили. Идва бъдеще в което те ще са не просто първи а и единствени.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Излагациите на VW нямат край, затъват все повече.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    колко масло ще харчи тоз турбиниран мотопед???
fallback
Последни