fallback

Audi с 1500 к.с.

Срещу $109,000 в Underground Racing ще наблъскат 1500 коня във всяко Audi R8 V10.

Тунинг компанията Underground Racing, позиционирана в Тексас, САЩ представи брутален силов тунинг пакет за Audi R8 V10. Всъщност доработката се предлага в няколко разновидности. Първата е най-слабата, ако 700 к.с. ви се струват слаби... Цената й е $39,000, а тунинговането включва големи турбини и модификации по двигателя. Срещу $69,000 пък мощността достига 850 к.с. Четирицифрената сила от 1000 к.с. струва точно $94,000, но за тези, които искат най-доброто, е запазена последната. Тя струва $109,000, но пък прави колата брутална, дори леко плашеща - 1500 к.с. с използването на състезателно гориво.Мощността се измерва на колелата! Вече сме писали за подобна доработка на Underground Racing. В края на миналата година тунерите представиха Lamborghini Gallardo TTG (Twin-Turbo Gallardo), което в оригиналният си вид използва аналогичен двигател с този на R8 V10. Lamborghini Gallardo TTG също разчита на 1500 к.с. и гарантира ускорение до 100 км/ч. за около 2 сек! Вероятно цифрите при най-силната версия на R8 V10 ще бъдат аналогични. Повече за Gallardo TTG вижте ТУК.
Тагове:
fallback
  • #38
    Смешко ( преди 14 години )
    Е не де, прочетох ти отговора, ама по - скоро тромбофлембити ще си докарам от напъни да ти видя творчеството на пейнта.Супер смешно ми е когато такива "таланти" критикуват дизайн на такава кола със рисунчици на пейнт...Аз поне си казвам - не мога да се меря с дизайнерите, дори такива като теб, но просто естетското у мен не ми позволи да си замълча...Покажи нещо по-творческо, а не три-четири кръгчета и линийки върху снимка на това, което "ужким" не харесваш, и имаш моите адмирации...Публично!
  • #37
    Бен ( преди 14 години )
    Ето официалния сайт: http://***.undergroundracing.com/vehicles/audi-r8-v10Снимката е от Stage2 със състезателно гориво (117 октана), който постига 1200коня.
  • #36
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Може би защото от Ламбото са изкарали 1500к.с.,те колите са близки,иначе ако имах пари нямаше да се замисля,като се има предвид колко струват керамични спирачки или 20цола специални джанти за Р8 тези пари за съвсем нормални...
  • #35
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Може би защото 1200 на колелата са 1500 на коляновия вал,или пак правописни грешки ама не е моя работа,че като критикувам само ми се сърдят тука...
  • #34
    Бен ( преди 14 години )
    Класика :) А ти какво мислиш за RS2 ?
  • #33
    САВАТА до Triforce ( преди 14 години )
    Р.S...те всичките са красиви и без тунинг!Но Класика-супер подържана или сериен?
  • #32
    САВАТА до Triforce ( преди 14 години )
    А-а-а ,виж това за 100-те бона и тунингасъм съгласен и аз.Да си конкретизирам въпроса-ако имаш възможност какво би карал:ХОТ-РОД(говоримза мн.добро състояние);наточена-Костенурка;Манта;Монца или друга"легенда",или би си взел сериен автомобил?
  • #31
    Triforce ( преди 14 години )
    По принцип, ако имаш скъп автомобил - примерно купуваш си БМВ 335 купе за 100 бона. Ако дадеш повече от 10 бона за спойлери, за мен си пълен ненормланик. Това мисля, за спойлерите. Второ - в България рядко можеш да видиш красив външен тунинг. То на интериора няма какво да се тунингова - или те кефи, или не. Е, винаги можеш да бутнеш нещо, което мислиш, че не му е мястото там или да си сложиш една бас касичка в багажника. Сега ще видя на БМВ събора идеи за бас каси, да си направя и аз.
  • #30
    Gos ( преди 14 години )
    Не само гумите и "елементите"... Скорости, дифове, спирачки и т.н. Както са казали хората - "Лесно се вадят коне, по-трудно е да сложат на асвалта"...
  • #29
    Иво ( преди 14 години )
    Вейрона е с 16 цилиндъра и е quad turbo,само едно леко усилване на турбините ще го качи на 2000,а с по-сериозно натягане не ми се мисли.Въпроса е,че тогава гумите на която и да е кола немогат да издържат,елементите по колата също.
fallback
Последни