Nissan GT-R от COBB - жаден за царевично гориво.
Тунерите от COBB подхождат новаторски при последната си доработка на Nissan GT-R, извличайки 600 к.с., чрез използването на биогориво - Е85.
Е85 или етанол се произвежда от различни суровини - най-популярната, от които е царевицата. Е85 има по-високо октаново число (105 октана) отколкото използвания днес бензин, което значи по-голяма мощност изразена в повече конски сили. Е85 е и с най-високо съдържание на кислород измежду всички горива на пазара. Като минус на биогоривото се счита значително по-ниското енергийно съдържание в сравнение с бензина, което води до около 15-20% по-малък пробег с единица гориво. В САЩ и особено в Бразилия тези горива са много разпространени. Flex-fuel автомобилите са пригодени да се хранят с E85, бензин или от комбинация между двете горива, но Nissan GT-R не е сред тях. Поради този факт, проектът на COBB изисква леки промени по горивната, изпускателната и всмукателната система на GT-R.
Резултатът от динотесa на COBB Nissan GT-R, задвижван от бензин с 92 октана и оборудван с нови горивни инжектори (с 30% по-големи от стандартните) и специална изпускателна система, може да видите на графиката долу (червената линия).В синьо е оцветен резултатът на серийния GT-R, а в зелено - доработения Nissan GT-R, работещ със смес от 85% етанол и 15% бензин (Е85) - 574 к.с. и 790 Нм.
Тунерите от COBB очакват дори още по-добри резултати, след лека оптимизация на своя проект. Според тях - 600 к.с. на колелата са напълно реално постижение.