Gemballa, един от известните тунери на Porsche, показа своята доработка на Ferrari Enzo.
Версията на
Gemballa е наречена MIG-U1. Тя е с модернизиран двигател V12 и има редица аеродинамични допълнения по каросерията.
Мощността на двигателя е повишена с 41 к.с. – от стандартните 650 при
Enzo на 691 при MIG-U1. Допълненията по каросерията включват нова предна престилка със сплитър, който според хората от Gemballa генерира допълнителен натиск на автомобила към пътя от 35 кг.
Аеродинамиката се подобрява и от специално подвижно задно крило, което при достигането на скорост от 120 км/час почти се скрива. Колата е по-широка с 80 мм отпред и със 100 мм отзад в сравнение със стандартния Enzo.
Специални отвори за охлаждане помагат за високата ефективност на спирачките. За двигателя има нови отвори монтирани зад вратите и на покрива.
В интериора се демонстрират високи технологии и комфорт. Нова сателитна навигация, DVD changer, дисплей с размер 7 инча, iPod връзка, аудиосистема с мощност 950 вата. В Gemballa планират да произведат само 25 броя от MIG-U1, като обещават на потенциалните купувачи всеки екземпляр да се различава по нещо от останалите.