Немските тунери от Graham Goode Racing доработиха Ford Focus RS.
Най-впечатляващата промяна е в мощността, достигнала 368 к.с. Максималният въртящ момент е 459 Nm. Това са 68 к.с. и 19Nm повече от
стандартния автомобил. Доработката струва около 5000 евро.
Според представителите на Graham Goode Racing те са създали „надежден, предизвикващ удоволствие от управлението и в същото време невероятно бърз автомобил”. Не са направени вътрешни механични промени по двигателя. За сметка на това е добавена нова карбонова индукционна система за студен въздух, нов еъркулър с голям капацитет, нови инжектори за горивото, спортен катализатор и др. Пренастроено е електронното управление на двигателя.
Според създателите на автомобила те нарочно са ограничили повишаването на максималния въртящ момент за да запазят практичността на колата. „Дори с предно окачване от Revoknuckle и диференциал от Quaife повече въртящ момент би бил проблем, затова го ограничихме, макар моторът да има много по-голям потенциал”, казва техническият мениджър на GGR Alastair Mayne. За съжаление от фирмата не публикуват никакви данни за динамичните характеристики на
Ford Focus RS от Graham Good Racing.