fallback

GT-R в кожата на Qashqai

От кросовъра са останали само купето и салона, мощността му е 1000 к.с.

Британската компания Severnvalley Motorsport стартира амбициозен проект за доработка на Nissan Qashqai +2, носещ името Qashqai-R. Става дума за силно модифицирана версия на кросовъра, която разчита на механиката на суперколата GT-R. Nissan Qashqai-R, който е все още в процес на разработка, е вдъхновен от успеха на по-малкия, заводски подготвен Juke-R, който също разчита на техниката на GT-R. При Qashqai-R обаче двигателят е получил допълнителна доза мощност. Разполагащият със система с двойно турбо 3.8-литров V6 агрегат е настроен да генерира 1000 к.с. Те се предават към четирите колела, посредством трансмисията на GT-R. За да се подсигури сигурност на пътя Nissan Qashqai-R ще получи койловъри KW, спортна спирачна система и още редица тунинг компоненти. Нещо повече, той е оборудван с платформата на GT-R, върху която е поставено неговото купе. Ако всичко върви по план, първият Qashqai-R трябва да бъде завършен през следващите няколко седмици. Тогава ще бъдат ясни динамичните му характеристики, както и цената. Снимки: Severnvalley Motorsport

fallback
  • #10
    /// ( преди 11 години )
    GTR-a е уникален не само заради това, което има под капака си ами и заради аеродинамика си, която е на доста високо ниво и допринася много за поведението на колата в завоите, да не говориме за тоталната промяна на центъра на тежестта. Като се направи подмяната, за която става въпрос в статията ще се получи НЕ-икономичен паркетен джиБ, каквито ги има по път и на път, но не и нещо уникално
  • #9
    до първия пубертет ( преди 11 години )
    Първия коментирал, спри го малко това NFS, очевидно не ти се отразява добре!
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    А бе първия коментар, ти тая година 6-ти клас ли започна?
  • #7
    do: Roadrunner ( преди 11 години )
    В Англия може да е така но в Германия не е баш.На аутобана гъзетата с ламбота ферарита поршета бентлита и др.спортисти редовно се гонкат.Вярно че ограничения на скоростта почти няма новсе пак си се гонят.Знаеш ли какво е усещането да си караш спокойно със 150-160 и някой да профучи покрай теб с над 300 km/h?
  • #6
    Toni ( преди 11 години )
    Ще си супер гъзар с тази тунинг "иновация"с 1000 к.с. и аеродинамика на аквариум :)Ако ще давам пари за бензин да храня 1000 к.с. е вярвайте няма да карам Qashqai.Истинските състезатели си мерят уменията и конете на писта,а не от светофар до светофар.А относно сравнението с Ферари - който е карал знае...да го сравняваш с SUV,показва че не си карал нищо над Голф 4ка и производни.
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    I'd still take the Ferrari if i had to choose.
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дреме му на Ферари, че някой комплексар кара напомпан Кашкай.
  • #3
    Roadrunner ( преди 11 години )
    Това е някаква пишлегарска заблуда, че на оня с Ферарито ще му дреме, че някой го бил дръпнал. Хората там си се кефят на шофирането, не са *** да застрашават живота си с безмислени дръпки .
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    То хубаво, ама и ти трябва да си бая гъзар за тая доработка!
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно ето такива разработки ме кефят. Хващаш някакъв посредствен модел, вземаш му купето и го поставяш върху някакъв супер спортен модел, който допълнително ъпгрейдваш двойно и се получава машина за тровене на богаташчета. Заставаш на светофара до някое Ферари, оня те гледа като ***, светва зелено и гъзето ти гледа пушилката. Или кара гъзето с 200 на магистралата а ти му светкаш къси-дълги, че нещо те спъва на пътя. Оня се твари като ти гледа бълхата, дава газ,газ а ти все му светкаш отзад.
fallback
Последни