fallback

Тексасци се захванаха с McLaren MP4-12C

Hennessey Performance готвят доработка до 800 к.с.

Най-новото произведение на McLaren - MP4-12C е и най-новият проект на базираната в Тексас, САЩ тунинг фирма Hennessey Performance. Тунерите разработват тунинг-пакет за спортната кола, който трябва увеличи мощността на средноразположения 3.8-литров би-турбо V8 двигател до 800 к.с. Стандартно той генерира 600 к.с. и 600 Нм. Това ще бъде осъществено с тунинг-пакетът HPE800, който включва нова титаниева изпускателна система, по-голям интеркулер, оптимизирана всмукателна система и други. Промени ще има при трансмисията, както и при джантите, които ще бъдат обути с гуми Michelin. Въпреки увеличението на мощността с 200 к.с., инженерите на Hennessey Performance нямат намерение да се занимават с оптимизация на окачването и спирачките. "Няма да пипаме окачването и спирачната система, защото стандартните компоненти трудно могат да бъдат подобрени", казват тексасците в официалната информация. За сметка на това обаче, ще бъде наличен бодикит, изграден от карбон, който ще отговаря за по-стабилното поведение на колата при висока скорост. Промени ще има и в интериора, където ще бъдат поставени елементи от карбон и седалки, тапицирани с алкантара и кожа. Към момента няма информация за цената на доработката. Липсва и информация за очакваните динамични възможности. Стандартния MP4-12C ускорява от място до 100 км/час за само 3.3 секунди (3.1 секунди с гуми Corsa) и до 200 км/час - за 9.1 секунди (8.9 секунди с гуми Corsa ). Максималната скорост на движение достига 330 км/ч.

fallback
  • #9
    Експертът ( преди 12 години )
    Пропов, вярно ли си мислиш, че Ferrari са по-добри от McLaren?Това е малоумно, Ferrari винаги са били 'средна класа' суперавтомобили, заедно с Lamborghini, Porsche, Maserati и др.McLaren винаги са били най-висок клас, hypercars, заедно с Bugatti, Koenigsegg, SSC.Самата мисъл да сравняваш McLaren с Ferrari е глупава, McLaren са в много по-висока категория. Това тук е ентри модел и пак е много по-бърз, стабилен и дори икономичен от топ моделът на Ferrari.
  • #8
    Пропов ( преди 12 години )
    Баварецо,Не се излагай!За всеки влак си има пътници ама не намесвай Ферари.Щото МакЛарън не е лоша кола и е алтернатива на Ферари,ама точно щото е алтернатива,затова има да гони и никога няма да стигне Феррари.Пък и Феррари могат да се тунинговат,сещаш ли се!?
  • #7
    Воланаджия ( преди 12 години )
    Ще кажа само, че съм изключително впечатлен. Расов жребец от висша класа е този автомобил. А дано всички да го покараме за 30-40 минути по някоя писта :)
  • #6
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец,мисленето не ти е силната страна явно.А какво цениш повече или по-малко няма никакво значение нито за Ferrari,нито за McLaren.
  • #5
    бавареца ( преди 12 години )
    аз лично тази кола я ценя повече от 458. говорят там едни за заук и кефене дето го нямало тук като в 458, но на мен тази ми е по мечтана. а особено с този пакет си представям. не знам колко пари ще излезе общо но едва ли ще е повече от фабричните доработки на 599 а ще го бие на всяка писта. даже мисля че това тук ще е по евтино от авентадор и него ще бие навсякъде (освен старт)
  • #4
    123 ( преди 12 години )
    Наистина изглежда сполучливо доработен, поне визуално :) Определено ми харесва и добавените елементи освен функционални (явно) и красиви :) Според мен , разликите ще са предимно в до ускоренията и междинната динамика. Едва ли могат да подобрят много времето от 0-100 поради редица технически ограничения
  • #3
    бавареца ( преди 12 години )
    четох я. думите за че липсва информация са ги добавили после. :-)
  • #2
    ей баварец ( преди 12 години )
    Чете ли статията?
  • #1
    бавареца ( преди 12 години )
    винаги съм мислел че британцити ги бива в дизайна, но тук американците ги засрамиха - много сполучливи са карбоновите добавки. само си мисля че с 30% добавка в мощноста това 0-200 се е подобрило с по малко от 10% - да бяха постнали данни от 0-300 да видим истинска разлика.
fallback
Последни