fallback

Пежо 106/Peugeot 106

+ добро качество на изработката, балансирани настройки на шасито, икономични, пъргави мотори, голям багажник- висока загуба на стойност, ограничени възможности за монтиране на бебешко столче

 История на модела9/91 Преставяне на модела с три врати и 1.1 литров мотор с 60 к.с. или с 1.4 литров мотор с 75 к.с. (в XSi с 94 коня )7/92 Нов 1.0 литров мотор с 45 к.с.1/93 Вариант с пет врати и 1.4 литров дизелов мотор с 50 к.с., допълнителен бензинов мотор с 1.6 литра и 89 к.с. (104 к.с. в XSi)1/94 Нов 1.5 литров дизел с 55 к.с.4/96 Комплексни подобрения в модела и сериен еърбег за шофьора. Мотори: 1.0 с 45 к.с., 1.1 с 60 к.с., 1.4 с 75 к.с., 1.6 с 89 к.с., 1.6 16S с 118 к.с. и 1.5 дизел с 55 к.с.3/97 Моторите по 1.4 и 1.6 спрени от производство10/99 Мощността на 1.0 литровия мотор повишена на 50 к.с., еърбег за пътуващия до шофьора серийно10/00 Спира производството на 1.0 литровия мотор, 1.5 дизел вече 58 к.с.5/01 Странични еърбегове опция (модел Filou)12/03 Спиране производството на моделаВече от 14 години Пежо 106 се движи по пътищата на Европа и все още е търсен. С произхождащото от Ситроен АХ Пежо 106 компанията постигна успех като с 205 и то с подобна рецепта: икономични и пъргави мотори плюс достатъчно място за четири човека и малко багаж, цялото опаковано в симпатична каросерия. Въпреки че е само 3.68 метра Пежо 106 предлага достатъчно комфорт, особено доколкото зависи от окачването.При моторите изборът не е труден. Подходящ за всякакви случаи е 1.1 литровия с 60 коня, но няма да е грешка ако се спрете на дизел. Дизелите са много икономични, дори без директно впръскване. Малко смущаващо е тракането при студения старт, което обаче изчезва бързо. 1.0 литровото бензиново моторче също носи леко малкото Пежо, стига да не сте го натоварили. От гледна точка на каросерията няма пречки да натоварите 106: има място за четирима възрастни и 210 литра багажник. Нивото на шум в купето се движи в приемливи граници, а окачването е настроено много хармонично. Мекотата не е за сметка на сигурното поведение на автомобила на пътя. Само версиите XS и XSi при бързо каране в завои обичат да изнасят задницата. В полза на по-спортните модели на 106 говорят и изключителните спортни седалки, които не се предлагат във версиите с по-малки мотори. На пазара втора ръка могат да се намерят много изгодни 106, но обикновено става дума за потенциални клиенти на пътната помощ. Запазените екземпляри не са много, а в по-стари модели трябва да се инвестира малко повече от средното за малкия клас, но си заслужава.Най-често срещани повредиМотор: повреди и прегорели гарнитури на главата, причинени от прегряване, предизвикано от дефектирали термостатиИнжекцион: дефекти в управлението, скъсани бензиноводиЕлектрика: дефекти в настройката на фаровете на височина (прониква вода), имобилайзер (променен 98), дефекти в механизма на чистачките   
Тагове:
fallback
  • #3
    Ryseva ( преди 9 години )
    mn.sam dovolna ot pejoto imax 106 rali1.3 mot.105 konq perfektna!!!Sajalqvam 4e ne proizvejdat ve4e modela,i se nadqvam da go pysnat v novi varianti. mn.qki sa ,ikonomi4ni barzo manevreni i ystoi4ivi...
  • #2
    nikoto ( преди 15 години )
    ave hora daite nqk1v forum da vida kak v1rvqt teq pija v sveicariq mn 6te s1m blagodaren usi4ka sa eiii!!
  • #1
    valkata ( преди 15 години )
    tazi kola e napravo SUPER
fallback
Последни