fallback

Lexus LFA VS Nissan GT-R

Американци противопоставиха японските суперколи.

След няколко годишно затишие японците отново се върнаха в играта на суперспортните возила. Две от най-коментираните горещи коли безспорно са спортистите Nissan GT-R и Lexus LFA. Едната заради битките си с Porsche, а другата, заради цената и космическите технологии. Независимо от това, че двете са доста различни, американското издание Motor Trend ги изправи една срещу друга. Става дума за драг състезание на 1/4 миля. Въпросът е дали автомобил с цена $85 000, двигател V6 с мощност 480 к.с. и задвижване на четирите колела, може да догони такъв с цена $400 000, задвижване на задните колела и двигател V10 с 560 к.с. Отговорът:Още информация за двете возила: Тъй като Lexus LFA е по-нов модел ще му отделим повече внимание. Както знаете конструкцията на Lexus LFA е изградена от въглеродни влакна, като общото тегло на колата не превишава 1480 кг. Двигателят е 4.8-литров V10, чийто звук е композиран от Yamaha Music Instrument Department. Силата му е равна на 560 к.с. и 480 Нм. Ускорението до 100 км/ч. става за символичните 3.7 сек, а максималната скорост превишава 320 км/ч. От своя страна Nissan GT-R разчита на по-малък 3.8-литров V6 двигател с 480 к.с. За сметка на това ускорява от място до 100 км/час за 3.3 секунди.
Тагове:
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 14 години )
    trqbva6e da e 1000m. otse4ka da vidite kade 6te6e da e nisana.a na 400m. ot koito parvite 100m. sa silata na nisana i to zaradi 4x4 i turbinite,sled tova..???no takova e nali...?
  • #17
    teko ( преди 14 години )
    GT-R - мнооого е мислено по този автомобил! Впечатлен съм за пореден път!
  • #16
    GT-R ( преди 14 години )
    4Х4 означава и по-добро сцепление към пистата/пътя при всякакви климатични условия! Именно 4Х4 системата на GTR, заедно с трансаксел предавателната кутия на задния мост са основните причини/наред с добрия мотор/ за върхови постижения на пистата.
  • #15
    Стефан ( преди 14 години )
    Хайде време е на Хонда да извади заместника на НСХ и света ще стане по-интересен отново
  • #14
    4round&empty0s ( преди 14 години )
    А Ауди като имат в този клас R8, който дава време на писта колкото Рено Меган да се обаждат ли? И защо точно пък трябва да имат кола в този клас? Да не ги подиграват български дрисльовци като теб, които никога няма да им станат клиенти ли?
  • #13
    ( преди 14 години )
    4x4 означава 4 задвижвани от 4 колела, така, че е коректно! 4х4 има значение само на старта на права отсечка. Като вдигнеш 100 и спойлерите ти прилепят колата, която и без дова е оборудвана с "валяци", какъв е смисълът да търкаляш още два диференциала и комплект полуоски?
  • #12
    herkules ( преди 14 години )
    samo ne moga da razbera kude ostanaha bmw fenovete ne6to ne pishat tuka A da verno te v tozi klas nqmat kola osven tuning versiite hahah
  • #11
    ( преди 14 години )
    Нищо странно в този тест. Отново Нисан доказва, че е много напред с материала. Независимо, че е по-тежък и почти със 100 к.с по-малко, независимо, че е 4х4, което малко след старта от приимство при драг започва да му е недостатък и пак има само минимално изоставане. Искам да видя двете коли и на писта със завои!
  • #10
    530i ( преди 14 години )
    LEXUS 1
  • #9
    Ivan ( преди 14 години )
    To testa e napraven ot amerikanci za tqh testa priklyucva sus drag i tva eTam prosto puti6tata sa pravi hahah
fallback
Последни