fallback

Skoda Octavia с нов двигател

Downsizing ( преминаване към компактни и по-ефективни турбодвигатели) става все по-популярна дума в автомобилостроенето.

Сега и Skoda извършва подобни промени в своя модел от ниската средна класа Octavia. От тази година Škoda Octavia ще се предлага с новия малък турбодвигател на групата VW, с обем 1.2 литра. За последен път Octavia е била с двигател имащ обем 1.2 литра преди около 50 години. Това е бил автомобил носил обозначението Super, комби с три врати и двигател с обем 1222 см3 и мощност 33 kW. Колата е била произвеждана през 60-те години на миналия век. Сега най-новият бензинов двигател на Octavia е също с обем 1.2 литра, но значително по-висока мощност. Той заменя атмосферния бензинов двигател с обем 1.6 литра. Двигателят 1,2 TSI е разработен от чешки и немски конструктори и се изработва в завода в Млада Болеслав. Максималната му мощност е 105 к.с. (77 kW), разполага със системата за директно впръскване на горивото и турбина. Максималният му въртящ момент е 175 Nm и е достъпен от 1550 до 4100 об/мин. Octavia 1,2 TSI има комбиниран среден разход от 5.7 литра и вредни емисии от 134 г/км, като отговаря на нормите за опазване на околната среда Euro5. Разходът на турбодвигателят 1.2 TSI е с около 0.2 литра по-нисък от значително по-слабият 1.2 HTP, който се монтира на FabiaНовият двигател при Octavia ще се комбинира или с механична трансмисия с шест степени или с автоматичната DSG със седем скорости и два съединителя. След появата на новия 1.2 TSI вече всички двигатели (и бензинови и дизелови), предлагани с Skoda Octavia са с турбина.  
Тагове:
fallback
  • #70
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ima6 ti, ama serviz za hranene. Ae begi pliuskai.
  • #69
    DBD e e pa4a ! ( преди 14 години )
    az imam mnogo koli ne sam s grackiq ne6tasniko i ne sam s 6koda ne sam kazval tova no ti si tolkova tap 4e i tova ne 4ete6 az imam serviz a koito ima serviz i razpolaga s pari a ne e jalka hlebarka kato teb hihihihihihihihihihi...............
  • #68
    Светли ( преди 14 години )
    А и съгласи се, че от бмв до бмв има разлика, както има такава от базова фабия до октавия лаурин и клемент или супърб. Не сравнявам шкодата с бмв 3, ама ако ги сравня с 1 серия бих избрал да си карам шкода.Поздрави!
  • #67
    Светли ( преди 14 години )
    Абе аз казах, че на днешно време при това свръхпроизводство нещата са много изравнени, защото всичко е роботизирано и не се пипа от човешка ръка. Така индивидуалността изчезва лека полека при всички марки. Ако съм добър специалист и работя за ауди примерно, но от бмв ми предложат по-добри условия, еми ясно е че отивам там. В такъв смисъл казвам, че нещата са изравнени, има фирми произвеждащи части за всички марки коли на днешно време.
  • #66
    Stefan ( преди 14 години )
    koito samo se vizdali i nqkoi vi e podhvyrlil 4e sa na vyrha.da Skoda vse o6te ne moje da se meri s "golemite" no kakto kazah vse o6te.o6te ot zorata za avtomobilite nikoi ne znae po dobre ot nemcite i 4ehite kak se pravqt koli.
  • #65
    Stefan ( преди 14 години )
    ti slavo kato nqma za kakvo da se hvane6 mi sledi6 i pravopisnite gre6ki a.tazi esen bqh v muzeq i dizainerskiq centyr na Skoda.fen sym i ne go otri4am.oba4e vsi4ki preuveli4avate za BMW i BENZ.golemi marki sa bili predi.Lexus otdavna zadmina Benz,a BMW tropa na edno mqsto s enoobraznite si modeli.Benz imat zavod v India, i iska6 da mi kaje6 4e vsei4ki S-klai sa nemski are bqgai.ROVER faliraha zaradi nekadyrnoto ypravlenie na BMW.az za6titavam marka s koqto imam opit a vie mi podkrepqte koli
  • #64
    Slavo ( преди 14 години )
    Стефане, просто за нищо не ставаш бе момче! "Mlada Bolesval" си написал... Е няма такъв град в Чехия. Сигурно е Mlada Boleslav ама айде карай. Съкращението AZNP дето казваш, че го пише на табелката на чешки е: Automobilovy Zavod Narodni Podnik. Така се е кавал завода по времето на КОМУНИЗМА! Всеки може да си го провери в Google! Та каква точно Октавия караш бе Kamarade? BMW нямам
  • #63
    Светли ( преди 14 години )
    факт е обаче ,че новите дизелови двигатели на бмв са едни от най- добрите в момента и аз ги уважавам, но не мога да си позволя ново такова. Шкодата която карам не е кой знае колко по- надолу, защото в днешно време нещага са много изравнени и много марки ползват едни и същи производители за отделните си компоненти. И четох по- надолу, че пасат сс бил грозен, айде моля ми направи го ти да видиме как ше изглежда, че не се сещам.Поздрави и лека!
  • #62
    Светли ( преди 14 години )
    От вчера не бях гледал темата и сега я чета и се чудя що трябва да се обиждаме тука и да простеем/ всеки го може /Гледам тука вагени магени бмвта и какво ли не. Факт е, че старите баварци с дизелови мотори си бяха добри, ама да ги изкараш нови от салона, иначе за автомобили втора ръка не държаха никакви цени. Имам познати, които преди години си взеха бмв 524д и 525тдс за сума пари и после ги продадоха на *** без пари. Само проблеми имаха, затова аз признавам бензиновите им мотори.
  • #61
    Stefan ( преди 14 години )
    slavoto na tabelkata si pi6e AZNP Mlada Bolesval sega vi se e otdalo da karate BMW na 15-20 godini 4e cenite im padnaha.BMW pe4elqt nagradi za nai-rajda6ti koli.gniqt po vratite i kalnicite za6toto izrabotkata im e "ka4estvena".novite BMW-ta da se 4udi 4ovek sedan li e ili van a moje bi valqk.ako napravqt konkurs za nai grozen avtmobil moje bi BMW 6te se bori sre6tu RUBOR.karaite si BMW-tata i si mislete 4e grabvate pogledite ama okolo vas navsqkyde "rodilki" taka 4e nqma koi da vi se radva
fallback
Последни