За всичко има лек. Искате Ferrari или Lamborghini но имате финансови възможности само за Peugeot или най-много за Audi? Фирмите Extreme Cars и Cyclone са за вас.
Първата произвежда „Ferrari" за около 15 000 евро, а втората „Lamborghini" за 75 000 евро. Естествено, това е нещо като да си купиш маркови дънки от Женския пазар в София, но на пътя не всеки ще познае, че вашето Ферари не е съвсем „чистокръвно". Ferrari 360 Modena от Extreme cars все пак има в основата си едно от най-красивите купета на 90-те години - Peugeot 406, като дизайнът и на двата автомобила е на ателието на Pininfarina. Дизайнът на италианеца и цифрата 6 в името на двата автомобила обаче, е единственото общо между тях.
„Peugerrari" е предназначено за повече пътници от оригиналното, размерите са различни, моторът е отпред, а не отзад, както е при Ferrari. Ако отворите задния капак ще видите багажник с обем 390 литра, вместо многоцилиндров агрегат с магическото име Ferrari. Може да се изброяват още десетки разлики. Но все пак не се увличайте в критики, все пак става дума за „Ferrari" с цена само от 15 000 евро... Тази реплика на Ferrari 360 Modena може да се закупи с два бензинови и един дизелов двигател (Ferrari с дизелов двигател...Как ви звучи?) Бензиновите двигатели са с обем 2.0 и 2.2 литра с мощност, съответно 100 и 116 kW. Дизеловият двигател има обем 2.2 литра, това е известния HDI на Пежо/Ситроен с мощност 98 kW.Върхът на възможностите на Ferrari-ментето е трилитровият бензинов агрегат с шест цилиндъра и 207 к.с. Изборът не е лош с този двигател и ако пуснете завеската, която прикрива двете допълнителни места в купето, наистина може и да се почувствате като зад волана на Ferrari. Рьзбира се цената е по-висока и стига почти 18 000 евро.
Ако все пак искате да сте по-близо до аристократичните спортни купета, то тогава за вас е Lamborghini с двигател на Audi. Става дума за двата топ-агрегата на Инголщадската фирма, които сега се монтират на S6 и S8. Производител е немската фирма Cyclone. С немска педантичност е изкопиран интериорът на Lamborghini Murcielago. Двигателят обаче, не е от благородното потекло на Sant'Agata Bolognese, а носи четирите преплетени кръга на Audi, което също не е лошо. Немците предлагат и едно предимство на ментето-Lamborghini. Cyclone Murciélago може да бъде поръчан в три версии - осемцилиндров двигател с мощност 334 к.с. (246 kW) и обем 4.2 литра, на цена 74 800 евро, Cyclone S8 с мощност 360 к.с. (265 kW), за 81 800 евро и разбира се, 6.0 литровият дванадесетцилиндров W12 с мощност 450 к.с. (331 kW), който струва 88 800 евро. Всички варианти имат автоматична скоростна кутия Tiptronic и електронен ограничител на скоростта до 250 км/час.