fallback

ЕВРОПА ПОД ЗНАКА НА VOLKSWAGEN

В страните от Европейския Съюз плюс Швейцария, Норвегия и Исландия, (така наречената Европейска икономическа зона), през първите шест месеца на 2006 г. са продадени най-много нови леки автомобили от марката Фолксваген.

Като цяло досега през тази година в Европа са закупени малко над осем милиона нови автомобили, като най-голяма част от тях са продадени в Германия - 1 740 000. На второ място по продадени нови автомобили е Италия - 1 320 000, следват Великобритания - 1 240 000 и Франция - 1 100 000. Статистиката показва, че през тази година продажбите на нови автомобили в Европа са по-високи с около 1% в сравнение с миналата. Най-бързо растат продажбите на нови коли, измерени на човек от населението, в балтийските държави. Продажбите в Литва, Латвия и Естония през първите 6 месеца на тази година са нарастнали с 15% в сравнение с предходната. Всеки десети закупен нов автомобил в Европа е модел на Volkswagen, а всеки пети носи марка влизаща в състава на групата Volkswagen. Това прави групата Volkswagen номер едно по продажби на Стария континент. След Volkswagen в Европа най-добре се продават автомобилите на Renault, трети са моделите на Opel, следвани от Ford и Peugeot. Интересно е обаче, че марката отбелязала най-висок растеж на продажбите за една година е Fiat. Според анализаторите това се дължи на успеха на новия Fiat Grande Punto.  
Тагове:
fallback
fallback
Последни