Chevrolet представя версия на Corvette с название Grand Sport, която при модел 2010 ще замени досегашната Corvette Z51 Performance Package.
Главните разлики на Corvette Grand Sport от стандартната версия е по-широката каросерия с отвори за охлаждане на спирачките. Калниците са по-широки и издути, а джантите отпред са с размер 18 инча и гуми 275/35ZR18, a отзад са 19 инча с гуми 325/30ZR19.
Отпред и отзад има два нови спойлери. Техническите промени обаче са повече. Corvette Grand Sport е с преработени амортисьори, пружини и стабилизатори. Скоростната кутия с шест степени е изцяло модернизирана, същото важи и за автоматичната трансмисия. Спирачните дискове са по-големи с размер 355 мм отпред и 340 мм отзад. В резултат на това времето за ускоряване от място до 60 мили в час (96 km/h) е съкратено с 0.2 секунди в сравнение със стандартната версия. Като цяло колата се приближава по динамични качества до
Corvettě Z06.
Двигателят LS3 V8 с обем 6.2 литра се предлага в две версии, една с мощност 321 kW (430 k.с.) и максимален въртящ момент 575 Nm или с мощност 325 kW (436 k.с.) и максимален въртящ момент 580 Nm. При версията с механични скорости има още спортни допълнения, като охлаждане на маслото в диференциала, акумулатор пренесен върху задната ос и др.
Името Grand
Sport има дълга история с марката Corvette. За първи път се появява през 1963 г. като състезателен автомобил, но имащ разрешение и за използване по обществените пътища. От него са произведени само пет броя поради решение на General Motors да не взима участие в спортни прояви. Същото име след това се появява отново чак през 1996 г., когато с него се обозначава специална серия от 1000 автомобила на базата на Corvette C4, с която се приключва жизнения цикъл на този модел.