Land Rover разкри напълно подробностите за новия Range Rover Sport.
Луксозния и същевременно спортен SUV се е сдобил с променена външност и интериор, но най-голяма промяна са претърпели задвижващите агрегати.
Промените в предната част на автомобила се изразяват в новите LED светлини и двойната радиаторана решетка, която по брутален начин показва аристократичното потекло на Range Rover Sport. В задната част, променените стоп светлини и ревизираната броня, придават завършен и изчистен вид на автомобила.
Интериора е с нов дизайн, изпълнен с типичните за модела висококачествени материали. "Всичко е изпипано до най-дребните детайли, за да може новия модел да граничи със съвършенството", заявиха от компанията.
Наличието на Sport в обозначението на автомобила предполага най-съществена промяна при задвижващите агрегати. В новия модел се интегрират два 5.0-литрови V8 агрегата. По-мощният, оборудван с турбокомпресор доставя 515 конски сили, а по-слабата версия разполага с 375 к.с. И двата двигателя са оборудвани с автоматична шест степенна скоростна кутия (ZF HP28).Ускорението от 0 до 100 км/ч. при по-силната версия става за 5.9 сек. На атмосферния двигател са необходими 7.5 сек., за да закове стрелката на Range Rover Sport на 100 км/ч.
Модела оборудван с турбокомпресор, предлага предни спирачни дискове с диаметър 38 см. и шест бутални спирачни апарати. Range Rover Sport е с по-спортно настроено окачване Bilstein, което го държи плътно до асфалта, дори при много високи скорости.
Освен адреналин по автомагистралите, Range Rover Sport предлага и добри офроуд качества. Системата Terrain Response предлага различни настройки, които спомагат за безпроблемното преминаване на автомобила през скалисти или кални местности.Официалното представяне на Range Rover Sport 2010 ще се осъществи на автомобилното изложение в Ню Йорк, а продажбите стартират още по време на автосалона.