Renault връща една от най-известните си спортни версии – Gordini.
Идеята на французите e да се противопоставят с Gordini на успешни спортни модели, като MINI Cooper и Cooper S, Fiat Abarth и др.
Версиите Gordini ще бъдат разположени съвсем близо (но под) спортните автомобили Renaultsport. С името Gordini ще видим нови спортни версии на моделите на Renault, които ще позволяват да се постигне още по-голяма индивидуализация на всеки от тях. Моделите Gordini ще имат специфично оцветяване, спортни елементи по каросерията и лети джанти. Първият модел ще бъде Twingo Gordini, който ще видим през 2010 г. След него ще видим „горещата” версия на Clio, а малко по-късно и новия Mégane Coupé Gordini (на снимките горе и първата долу). Той е в син цвят с бели спортни ленти и контрастни черни лети джанти.
Според вицепрезидента на Renault по маркетинга (Stephen Norman), ще има версии обозначени като Gordini и като Gordini S. Връщането на Gordini ще има и друг ефект, ще позволи на спортните версии от Renaultsport да станат още по-екстремни. Името Gordini се появява за първи път през 50-те години на миналия век, когато едноименният отбор се състезава във Формула 1. След това фирмата започва работа с Renault, като става нещо като официален тунинг партньор.
През 60-те и 70-те години се появяват Renault Gordini 8 и 12, а през 80-те години и Renault 5 Gordini.