fallback

Уникален електромобил от Frazer Nash

Британците си остават ненадминати когато става въпрос за уникални малки производители на спортни автомобили.

Това показва и Frazer Nash, който излага в Женева супер електромобил, който ще бъде произвеждан и серийно, макар в ограничен брой. Дизайнът на колата е впечатляващ и това не е случайно, защото е дело на Italdesign-Giugiaro. Всъщност автомобилът е съвместно дело на италианската дизайнерска къща и на Frazer Nash (чиито собственик е швейцарската фирма KamKorp).  Frazer Nash произвежда четирите електромотори, които ще монтират в колата, докато Giugiaro е създал и произвел останалото – от окачването до карбоновата каросерия. Frazer Nash има два електродвигателя отпред и два отзад, като всеки един от тях задвижва отделно колело. Енергията за тях идва от роторен двигател с  814 см3, монтиран по средата на платформата. Общата мощност на автомобила е 357 к.с, докато вредните емисии са едва 60 г/км. Ускорението на електромобила от място до 100 км/час е за 3.5 секунди, до 200 км/час за 10.4 секунди. Каросерията е направена от панели от карбон, алуминий и магнезий. Колата е дълга 4560 мм и широка 1972 мм. Собственото тегло на Frazer Nash е 1450 кг. Разпределението на теглото е идеално - 50:50 между двете оси. Серийна версия на този супер автомобил ще видим още до края на тази година. Още снимки на Frazer Nash
Тагове:
fallback
  • #8
    Добри ( преди 15 години )
    Колеги как си мислите че един двигател от порядака на 800см3 може да извади толкова коне.... може само да дозареди акумулаторите ако свършат някаде по път. щом има акумулатори те могат да се зареждат и от контакта с подходящ преобразувател. Евала на тези които са го разработили
  • #7
    Калин ( преди 15 години )
    абе *** майна, ти защо пишеш срещу екипа на днесбг, като не ти харесва сайта много е просто - не го посещавай, то е близо до акъла ако имаш такъв!!! да *** и анонимните му неграмотни хора!!!
  • #6
    MoTkO ( преди 15 години )
    moito li4no i nenyjno mnenie 4e na taq kola i trqbva edin v12 motor sas 600-650 konq i 6e stane nisko letq6t samolet vmesto el.koli4ka za golf :)
  • #5
    VoZ ( преди 15 години )
    Неможах просто да се сдържа, номер 4 ти просто ме изуми с простотата си, а за извода ти нямам просто думи при положение, че ти е написано "работи само за да подава енергия за електромоторите" ти си правиш извод "да зарежда акумулаторите" как го направи тоя извод унемях, не се заяждам обаче...А за това, че автомобила е електромобил за мен е спорно, надявам се екипа да ме (ни) обори с един коментар.Но по същатата логика така наречените дизелови локомотиви който на същия принцип от дизелови двигатели произвеждат електричество които захранват двигатели по продължението на композията и т.н. та по същата логика, те са електрички.:D:D:D
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    "Енергията за тях (електромоторите) идва от роторен двигател". Това означава, че този бензинов роторен двигател с минимален обем работи само за да подава енергия за електромоторите(да зарежда акумулаторите). Колата се движи изцяло и само на електроенергия. Тази система с малък бензинов агрегат, който се използва само за да зарежда акумулаторите се използва и при други спортни електромобили.
  • #3
    M3 ( преди 15 години )
    серийна версия до края на годината... да видим!
  • #2
    Анонимен ( преди 15 години )
    По това дали е алектромобил много може да се поспори. Предвид, че статията никъде не казва, че може да има автономна работа само на електричество, това означава, че това си е чист бензинов автомобил. Това, че движението се предава към колелата от електромотори, не променя нищо. Енергията осигуряваща движението е само изгаряне на бензин -> бензинов мотор -> бензинов автомобил. Същата група като Днес.бг, същото качество на статиите.
  • #1
    Symon ( преди 15 години )
    Така като чета по-скоро бих казал че е някакъв хубрид , все пак има и обикновен бензинов двигател, макар и роторен.
fallback
Последни