fallback

Започва серийното производство на Tata Nano

Индийската Tata Motors съобщи, че от края на март ще започне серийното производство на най-евтиния автомобил в света - Nano, съобщава BBC.

Производството ще бъде в завода на фирмата в Момбай (Бомбай). Първоначалните планове на Tata бяха серийното производство на Nano да започне още миналия октомври в нов завод на фирмата в град Сингур. Заради акции на протест срещу завода (завършен на 90%), организирани от бенгалската опозиционна партия Тринамулски конгрес, от Тата се отказаха засега от този завод. Сега фирмата вече е избрала ново място за своя завод, който ще бъде в град Сананд, щата Гуджарат, където за строителството му, местните власти са отделили 1100 акра земя. Мощността на завода ще бъде 250 000 автомобила годишно, като ще има възможност постепенно производството да се повиши до половин милион автомобили на година. Продажбите на първите Tata Nano в Индия ще започнат през април, като цената ще бъде около 100 хиляди рупии (малко повече от 2 000 долара).  
Тагове:
fallback
  • #11
    nano ( преди 15 години )
    Само, ако беше електрическа...за секунда нямаше да се замисля хехе:)))
  • #10
    ANdrew ( преди 15 години )
    Дизайнера си е представил Suzuki Swift и като е направил прототипа му се е видял с дълга предница и е решил да измаа прототипа с една лопата и резултата е на лице - една от най-грозните коли в света :D
  • #9
    BAHKO ( преди 15 години )
    abe vie 4uvate li se te v BG i mnogo po dobri koli izdahnaha ta taq li xa xa za 2000$ ne me razsmivaite
  • #8
    kozaria ( преди 15 години )
    господине легенда без покритие от комунизма, не е в това въпроса извъобще. За кратки разстояния си е идеална колата. Иначе ти какво караш?
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    За кой град е добре, че не разбрах? Това е по-зле от Тико. Да не говорим, че ще влиза цялата в Софийските дупки... Хората от Брюксел не са ви виновни, че нямате пари за нормални автомобили.
  • #6
    Вас ( преди 15 години )
    Ето отговорът "Защо, аджеба, няма да се внася в Европа" - защото, мили приятели, в Европа като си върнеш стария автомобил, застрахователят ти ти дава една премийка от 1000Е, държавата те стимулира с минимум 2500 Е. Е, т.е. ще стане замяна на стари с нови коли за сметка на данъкоплатците... Кой ще се навие? И абс и аирбег да сложат - трябва да наложат невороятно високо мито, за да се избие разликата. Затова Дачия в момента просперира в Германия :)
  • #5
    kozaria ( преди 15 години )
    tea ot briuksel sa za niakolko hubavi psuvni i edin zdrav boi-ne pokrivala iziskvania-6tot primerno skuterite, motorite, razni stari baraki i atv-tata sa po bezopasni...niaam zapas ot tsenzurni dumi s koito da izrazia otno6enieto si kam tea jalki iupita i nepodkupni 4inovnitsi...
  • #4
    HAVOC ( преди 15 години )
    Nomer 2 koli4kata si e mnogo gotina na vun6en vid samo 4e za jalost nqma da se vnasq v Evropa. Ne pokriva zaduljitelnite standarti za sigyrnost i nqma da q vnasqt (za jalost)
  • #3
    Triforce ( преди 15 години )
    Номер 2, Хубава, издържлива и НАДЕЖДНА???
  • #2
    - ( преди 15 години )
    кой внася ТАТА в България? да ходим да я тестваме. Ако е хубава- издръжлива и надеждна за града ще е супер.
fallback
Последни