fallback

Nissan GT-R модел 2010 – от 0 до 100 км/час за 3.3 секунди

Инженерите от Nissan са успели да постигнат промени в модел 2010 на GT-R, с които са направили ускорението на суперавтомобила още по-впечатляващо.

Според изданието GTRBlog, след промени в контролния блок на двигателя, Nissan GT-R модел 2010 ускорява от място до 100 км/час за 3.3 секунди. Досегашната версия на Nissan GT-R по официални данни ускорява за 3.5 секунди. Ако публикувания резултат се окаже верен и бъде признат официално, това ще извоюва ново място на GT-R сред суперавтомобилите, без това да се отрази на цената (относително по-ниска от тази на автомобили с подобни динамични характеристики). Промените направени в модел 2010 са главно от софтуерен характер. По-конкретно засягат контрола на скоростната кутия. Намалени са оборотите при старт със системата Vehicle Dynamic Control (VDC) от 4500 об/мин при сегашния модел на 3000 до 3500 об/мин при модел 2010. Не е известно дали теста за ускорение от място до 100 км/час е правен с включена система VDC или тя е била изключена. Все още няма официално съобщение от Nissan за постигнатия резултат, но тестът е бил направен на пистата Nissan Tochigi и официално съобщение трябва да се появи всеки момент.
Тагове:
fallback
  • #22
    kozaria ( преди 15 години )
    e to porsche kato ima ofitzialno 4e goliama razlika. ina4e gtr sam vijdal tri do sega, edinia sprial i e mania. Kade triaa si zavrian da ne si go vijdal neznam, znam samo 4e e 100% niakade v severna bg
  • #21
    kozaria ( преди 15 години )
    e to porsche kato ima ofitzialno 4e goliama razlika. ina4e gtr sam vijdal tri do sega, edinia sprial i e mania. Kade triaa si zavrian da ne si go vijdal neznam, znam samo 4e e 100% niakade v severna bg
  • #20
    Иво ( преди 15 години )
    Мисля че всеки автомобил има своите недостатъци,просто на някои са по-малко от на другите,3,3-те секудни според мен са възможни само в лабораторни условия,в реални-не са.Въпросния модел е легендарен-направен е като отговор на Тойота,разработен е след Силвиа,който също е много добър-но за съжаление не е продължен за производство.Лично аз не мисля че този нисан отговаря на динамиката и еластичността на немския или италиански спортен автомобил-това е един драгстер за прави отсечки-според мен мисля че на Монца или на Сузука едно f430 ще го победи без проблем,дори и Кайман S..
  • #19
    Анонимен ( преди 15 години )
    oNANIst karai si goufa i ne se obajadaj, ***
  • #18
    NANI ( преди 15 години )
    Незнам каква е истината,но съм гледал много любителски клипове,в които тази кола се откъсва на коли като Ламборгини Галардо,Порше 911, БМВ М6 и много други:)
  • #17
    Driver ( преди 15 години )
    Edinstvenite nedostatuci na GTR e 4e skoro niama da go vidim/oficialno/ v BG i 4e Nissan imat ne6to ob6to s nedorazymenieto reno!
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    карай на дедо си гоУфа и не се обаждай, *** селски
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    Смешния обаче си ти. Нито си я карал нито ,дори си я виждал на живо ама я хвалиш ,сякаш не си слязал от нея. Нищо ,че ще се продава от догодина. Първо не вярвам на Нисан и мога да се обоснова , само ,че ти какво ще вкараш в спора? Някакви мечти ли? Все пак ще ти кажа какво мисля аз по въпроса и защо си имам едно на ум за Нисан. Първо скоростната кутия е едно към едно взета от Фолксваген ,дори от Нисан не крият и тъй като е Патентована от Фолксвагенкато като DSG и те я предлагат като такава. Второ Нисан GT-R е изключително тежък за размерите си и направо звучи като Фантастика 3,3сек. от 0-100км. За двуврато купе с тегло 1800кг. Извинявай ама Ламборджини Галярдо е 1500кг. и 560 коня и ускорява за 3,3сек. а Нисана е 485 коня. Трето ,скоростния лост е като лостовете в германските коли от миналия век-зигзагообразен!! Изумително нали? Четвърто волана, това е взето и копирано едно към едно от Ферари. Ферари са с много специфичен волан е волана на Нисана няма никаква разлика от този на Ферари. Муцуната е крадната от Мицубиши ,което е видно и от километър ... и накрая за какво говорим? Някаква кръстоска от Мицубиши ,Ферари, Фолксваген и т.н. на цена от 200 000лв. толкова ще е в България щото базата идва на 82000евро без данъци ,такси , акцизи и като го натоварим с екстри сигурно ще стане 300 хиляди !!! Извинявай ама ако дам още 50хиляди и ще си купя Порше GT със съшите коне но с 200-300кг. по-леко и без да е крадено от тая или онази марка А вътре Поршето е и супер лукс ,сравнено с Нисана от вътре! И накрая само да кажа,че Порше оспориха Нисан Z350 , но Нисан никога не доказаха ,че Z350 може да направи това ,което пишат от Нисан и данните вече 1 година остават неофицялни! Естествено ,че ако Нисан бе способен на това веднага би доказал това офицялно. Уви не го направиха и цял свят разбра как Нисан си рекламира моделите- с неофицялни данни без записи , без нищо ей така, само на приказки. Такава марка изобщо не може да ми спечели сърцето.
  • #14
    oops ( преди 15 години )
    http://***.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=123066
  • #13
    insane ( преди 15 години )
    Много е смешно некви инж *** да казват кое е добро или лошо!!?абе още щом казаха ,че ще я пускат след 6 МЕСЕЦА в продажба имаше 1000 заявки:)))Отдавна японците са производител номер едно и скъпите германски коли нямат шанс освен с некви тъпни за сликове и други смехории.Само сега требе и ГЕРМАНСКИЯТ *** да се изкаже
fallback
Последни