fallback

Първа официална снимка на Toyota Verso

Toyota публикува първа официална снимка на новия компактен мини ван Toyota Verso.

Бъдещият MPV модел ще замени сегашната Corolla Verso и ще има световна премиера в Женева само след няколко дни. Новата Toyota Verso e със 70 мм по-дълга от Corolla Verso, като ще има и колесна база по-дълга с 20 до 30 мм. Автомобилът е създаден и ще бъде произвеждан в Европа. Това предполага европейските пазари да са основна цел на този модел. Платформата е изцяло нова. Очаква се автомобила да бъде предлаган с пет различни двигатели, включително бензиновите агрегати с обем 1.6 и 1.8 литра, първият с мощност 132 к.с, а вторият със 147 к.с. Освен тях ще се предлагат и три турбодизелови двигатели – двулитров с мощност 126 к.с., 2.2 литра с мощност 150 к.с. и същият обем, но с мощност 177 к.с и внушителните 400 Nm максимален въртящ момент. При него въпреки повишената мощност, според производителите потреблението е с 12% по-ниско от този с по-малката мощност. Автомобилът ще има три реда седалки и ще може да превозва до 7 души. Двете задни седалки ще могат да се сгъват индивидуално или да бъдат извадени изцяло от купето. Според Toyota, главните съперници на Verso ще бъдат Citroen C4 Picasso, Renault Scenic и VW Tiguan. 
Тагове:
fallback
  • #20
    LEXUS ( преди 15 години )
    Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 k.s. 400Nm Auris sashto.Чето Pin,пише ги тия работи.1.6 дизел тойота не прави,а 1.4 е по-малък и е нормално да е 90 коня.В крайна сметка и Пежо 1.6 е 110 коня и е по-малко от Хяндай,значи Хюндай е убило и Пежо при дизелите.Пежо нямат мотор 2.0 200 коня изобщо,значи Хюндай и тях ги е утрепал.Виж се колко си елементарен.Хюндай са супер наистина.Но Тойота имат най-модерните дизели в момента и не разчитат на Исузу изобщо.
  • #19
    deni hristov ( преди 15 години )
    по всичко личи,че до няколко години на върха ще останат,по продажби и по качество,Toyota и Hyundai.И според мен напълно оправдано.Заслужили са си го!
  • #18
    dim ( преди 15 години )
    Moeto skromno mnenie e che Toyota ne se napraiaga chak tolkova mnogo da pravi nai-dobriat dezelov dvigatel v sveta.Te zalagat na Hybrid system i zatova te sa #1 v tazi technologia.Toyota e mnogo praktichna kompania - razvivat takova proizvodstvo, koeto nai-mnogo se kupuva. Amerikanskiat pazar e nai-golemiat v sveta; te praviat okolo 40-50 % ot prodazbite si tam i zatova za tiah Hybrids sa nai-vazni.Kolkoto do dizelite....ami dvigatelite im moze da ne sa #1 na hartia, no sa dosta dobri i nai-vaznoto NADEZDNI. S godinite sem razbral edno neshto-kogato Toyota kaze che tozi i tozi dvigatel shte ima takev razhod na gorivo, to tozi dvigatel naistina go ima i to ne za 50000 km, a za 250000 km ili daze i 500000km ili poveche.Pervata mi Toyota beshe Tercel i da ti kaza moi priatel vse oshe ia kara s pochti 400000km na kilometraza.Za konskite sili na dizelovite dvigateli....ami Hyundai moze da ima po moshnti dvigateli, no vaznoto e kak kolata vozi i kakev razhod na gorivo ima.Malko se otdalechavam ot temata, no Honda imat 1.8l dvigatel s 140 konski sili na Civica....Toyota imat 132 konski sili na Corollata.Civic imat 5 stepenna Avtomatichna Skorostna kutia, a Corollata 4 stepenna....i kakvo ot tova?Pone v USA Corollata ima nai-dobriat razhod na gorivo ot vsichki koli...Govoria za benzinovi normalni dvigateli.Trudna tema, Vseki *** proizvoditel pravi dobri koli, no ppone zasega na men mi haresva Toyota - nadezdni koli, udobni, s dober razhod na gorivo i dobre oburudvani.Hyundai napradnaha dosta i to zashtoto izpolzvat modela na Toyota.Ne sluchaino obache prezidenta na Toyota beshe kazal, che nego ne go pritesniavat Americanskite ili Evropeiskite proizvoditeli, a tochno Koreiskite.Niama nishto losho v tova :)-neka se serevnovavat, a nie klientite mozem samo da spechelim ot tova.
  • #17
    pin ( преди 15 години )
    харесвам Toyota,имам Корола,и наистина ме е яд,че още преди 5-6 години изпуснаха надпреварата в дизелите.Достатъчно отдавна ги следя,и знам какво се случва,не ми обяснявай!
  • #16
    pin ( преди 15 години )
    не се напрягай фантазията и прочети статията тук,в частта за дизелите.Доста скръбно,не мислиш ли....?При това е в бъдеще време!А там и в това Хюндай са по-добри 2.0/184кс и 2.2/200кс,ама какво ти обяснявам...
  • #15
    pin ( преди 15 години )
    съжалявам,че не намирам линка да ти отговоря в какво е най-добър 1.6/115 на хюндай. До края на 2008 поне беше най-тихия дизел изобщо с,2дб ,като статистика,не само от Toyota,която никога не е била и не е лидер в дизелите.Що се правиш,че не знаеш!
  • #14
    pin ( преди 15 години )
    Къде е този мотор?Говорим в сегашно време.Гледам сайта на Tоyota и някак не го виждам това за което пишеш.Но виждам 2.0/140 на Хюндай срещу 2.0/126 на Toyota.Виждам 1.6/115 на Хюндай,и ... опааа ми Toyota май нямат такъв,упссс...!Най-близкия е 1.4/90... респектиращо.Хюндай започва от 1.1 , 1.4 , 1.5 , 1.6 , 2.0 2.2 3.0V6 .Не се напъвай,тръгваш в грешна посока.В среадта на 2008 (справка аутобилд) Toyota се отказват да развиват дизели,и ще разчитат на Исузу.Точка!Не съм фен на Хюндай,но в това убиха Toyota!
  • #13
    LEXUS ( преди 15 години )
    Хайде дай факти да видим с какво хюнадй дизелите са по-добри от Тойота. Аз ти давам факти- 2.2D-Cat 180 к.с. 400 нМ върт.момент, 2000 бара впръскване,пиезоинжектори,уникален филтър D-Cat. С какво дизел на Жюндай е по-напред чакам да кажеш,защото е прозрачно ясно,че пишеш колкото да не заспиш.
  • #12
    pin ( преди 15 години )
    като спомена хюндай нещо в линията на вратите много прилича на i30.Прав си,че хюндай имат да учат от Toyota,но по отнешение на дизеловите двигатели корейците са ги изпреварели,и то категорично!
  • #11
    dim ( преди 15 години )
    Liniite i dizaina na tazi kola sa vzeti ot Toyota Matrix/Pontiac Vibe ot predi 6-7 godini. Hyundai praviat dobri dizaini i koli, no imat kakvo da nauchat ot Toyota. Imam Toyota Matrix (ne che se hvalia)i moga da te uveria, che kolata shte si zasluzava da ia kupish i karash s udovolstvie....Za prednite farove moga da kaza che prilichat malko na novia Avensis i moze bi Toyota Europe iska da pravi vsichki svoi bedeshti koli v Europe da su prilichat....Na vsichki hora, koito kritikuvat dizainerite na Toyota moga da kaza, che povecheto modeli na Toyota "stareiat" kato dizain mnogo po bavno ot drugite proizvoditeli. Primer - poglednete vsichki koli na Toyota - smeniat im dizaina na vseki 5 godini ( s malki face liftove razbira se)....
fallback
Последни