fallback

Megane RS без маскировка

В интернет се появи снимка на новия Megane RS преминаващ през тестове на неизвестна писта.

Макар снимката да не е много качествена, личи, че „най-горещият” Megane III има нова по-агресивна предна броня, част от която е изпълнена в черно, нещо което вече става традиционно за автомобилите на RenaultSport (RS). Новият Megane RS ще има световната си премиера идната седмица в Женева. Автомобилът е с бензинов турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 250 к.с. Предаването е към предните колела, а скоростната кутия е механична с шест степени.  
Тагове:
fallback
  • #23
    никои,, които мрази ( преди 15 години )
    да се поправа че съм написал без да искам 2,2 че е мотора, а тои е 2.0 200 коня ,да не почнат пак коментарите от фолксвагенджиите и другите които са номер едно с какво,ауди 80 , б4 а4 а6,голф 3 голф 4 тди, с заминали турбини и изцапани с масло въздушни филтри *** на европа, или японеца си е японец кадето вътре интериора им е като на селика от 88 год? всяка кола си има и - аз лично карам опел така че да не кажете че съм пристрастен а на N 1 селяка с гоуфа ще му кажа че наистина рено не заслужава плюнката му, тя е за дупето на магерето което ще си купи с каруцата , да може да си го попрасква отвреме навреме, хем ще се чувства мъж хем голфо ще му върви повече, *** аре чезваи, у перник наи вероятно ГОУФ РУУУУЛзззззз ***
  • #22
    никои,, които мрази ( преди 15 години )
    да се поправа че съм написал без да искам 2,2 че е мотора, а тои е 2.0 200 коня ,да не почнат пак коментарите от фолксвагенджиите и другите които са номер едно с какво,ауди 80 , б4 а4 а6,голф 3 голф 4 тди, с заминали турбини и изцапани с масло въздушни филтри *** на европа, или японеца си е японец кадето вътре интериора им е като на селика от 88 год? всяка кола си има и - аз лично карам опел така че да не кажете че съм пристрастен а на N 1 селяка с гоуфа ще му кажа че наистина рено не заслужава плюнката му, тя е за дупето на магерето което ще си купи с каруцата , да може да си го попрасква отвреме навреме, хем ще се чувства мъж хем голфо ще му върви повече, *** аре чезваи, у перник наи вероятно ГОУФ РУУУУЛзззззз ***
  • #21
    никои ( преди 15 години )
    А бе човек аре стига с тея спортни коли с предно, хахах?Кви са тея глупости ве, като формулите са с задно и тея дтм сериите , мое ли да изкараш такава кола по улицата, що всички в световния рали шампионат в клас супер 1600 са с предно, и супер 2000 също, кажи де?те кви са някви малолитражкили, кадето вървят повече от некои ферарита и поршета,ходете и си гледаите работата,по добре вместо само да лаите,повечето нищо не разбирате, че френските коли са с по слаби окачвания и не издърйат на пътищата ни е неоспорим факт, ама да говорите че ще сменя полуоски , карета и така нататък на 5000 км са глупости , *** такива, рено имат традиции при разработването на такива мотори, не съм фен на марката но съм карал клио 3 рс 2.2 200 коня, и меган 2 спорт, 2.0 турбо 225 коня и мога да твърдя че са просто перфектни за цената си, а това че на вас не ви е симпачтична емблемата отпред си е ваш проблем също толкова колкото да си купиш кола за 25 30 000 повече, и след това да те задмине клио с 200 коня под капака и *** на него,ако всеки един от вас кадето го плуете мегана се качи да го покара дори и 5 мин, като слезе ще гледа с друго око на колата, ***, никои не ви кара да си я купувате колата, ама поне не пишете глупости, аман от профеесори, сигурно повечето от вас едва ли са се качвали в подобна кола, която да върви толкова, дървени философи
  • #20
    Driver ( преди 15 години )
    I gymi, i oka4vane,4e i polyoski 6te smeniat..Samo pi4kata na kapaka 6te e su6tata..))))
  • #19
    RWD ( преди 15 години )
    Стига с тези "спортни" коли с предно предаване!! Clio V6 беше добра идея. Но на французите не им се дават малко повече пари, за да направят наистина хубава кола. Горките собственици. Ще трябва да сменят предните гуми на 5000км.
  • #18
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    Renault съвсем скоро по най-долен и криминален начин прецакаха основният си дилър - PRO MOBILE и оставиха стотици български собственици на Рено без сервиз! Причината бе, че Рено влагат нискокачествени детайли и възли в автомобилите си и не желаеха да въведат еврогаранцията в БГ, за което Pro mobile имаше готовност още от 2003г!! Сега виждате къде е рено по продажби в България - на едно от последните места, като съществуването на т.нар. "рено.бг" се крепи ЕДИНСТВЕНО на продажбита на евтината Дачия... Отново ви казвам: НЕ ВЯРВАЙТЕ НАРЕНО - НАДАЛИ ПО СВЕТА ИМАТАКАВА МАРКА, КОЯТО ТАКА НАГЛО ДА ЛЪЖЕИ ЗАБЛУЖДАВА КЛИЕНТИТЕ СИ! Успехи късмет!!
  • #17
    Nabludatel ( преди 15 години )
    В същност РЕНО чрезфинансови манипулаций иизмами,бъдейки и над 30%държавна фирма, използвавременните затруднения насериозни автопроизводители, като Nissan преди време, с цел безплатно ползване наготови технологий.В последствиеи най-добрите технологийбиват опропастявани от тазиизмислена фирма РЕНО...Не напразно ВЪВПОЧТИ ВСИЧКИ СВЕТОВНИ КЛАСАЦИЙ ЗАЗДРАВИНА И НАДЕЖНОСТ РЕНО ЗАЕМА ОТГОДИНИ ПОСЛЕДНИТЕ МЕСТА, като за 2008г едори на ПОСЛЕДНОТО/след Фиат/.
  • #16
    PINKO ( преди 15 години )
    az sum napulno suglasen s No9....vsi4ki sloguvat samo na mutrinskite karuci kato BMV-ta i Mercedes-i a tezi koito nqmat pari da si gi kupqt si vzimat GOLF. Kakvoto i da si mislite za frenskite avtomobili ne vinagi e vqrno za6toto specialno Clio-to s negovia 1.4 v16 90 bhp dvigatel e reza4ke i reje vsi4ki natudi prevzema4i s BMW-ta(testvano e ne si mislete 4e si izmislqm)... Tova se o4ertava 1 dobra koncepcia ot RENAULT i se nadqvam da ima po-golqm uspeh ot CLIO V6...
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    A kaputa s megana nqma li da kaje i tuka kak vyrvi negoviq koshnik 1.4
  • #14
    turbo benzina ( преди 15 години )
    Бе голфа си е по-добра кола от всякъде, но и той не си струва парите. А Реното - евтинийка от всякъде и мого и личи. Италианските и те не са много надежни, но поне имат отлично пътно поведение, темперамент и дизайн. Реното, НИЩО, абсолютно НИЩО за което да се хванеш и да си я купиш!!!
fallback
Последни