fallback

Mercedes-Benz G-Class на 30 години

Един от култовите модели на Mercedes-Benz без съмнение е Клас-G.

Първият вариант на този модел е пуснат на пазара през 1979 г. и от него се продават около 200 хиляди автомобили. Въпреки грозноватия дизайн на колата тя започва да трупа популярност през годините заради изключителните си качества, сигурност и практичност. G-Клас стана дори основа за специалния автомобил на Папата. Моделът има и спортни успехи, печели рали Париж-Дакар. В крайна сметка това е най-дълго време произвежданият модел в историята на Mercedes-Benz. Сега, за да бъде отбелязана 30-та годишнина фирмата пуска версия наречена Edition30. Тя е базирана на два от досегашните модели на G-Клас. Първата версия е създадена на базата на 280 CDI от серия G 461. Резултатът е силен теренен автомобил. Във външния вид правят впечатление новите лети джанти и гуми с размер 265/75 R 16. Появили са се степенки на капака на двигателя, за качване на покрива на колата и защитни решетки на фаровете. Втората версия на Edition 30 е на базата на модела G 500 от серия G 463, като това е вариант с удължена платформа. Този автомобил освен високи off-road възможности предлага и висока степен на комфорт. Той е в цвят „платинено черно”, лети джанти и кожен салон. Първата версия на Edition30 има цена 59 381 евро, втората 97 461 евро. Двете нови версии ще бъдат на пазара в Европа още този месец. 
Тагове:
fallback
  • #45
    G-klass ( преди 15 години )
    "Турсите" да си стоят в турция! Когато научат БЪЛГАРСКИ тогава да драскат тука!
  • #44
    Сунай ( преди 15 години )
    в турската армия има такъва жипове и затва е толкоа силна. Турсите са мноо умне хора и знаат кво да карат
  • #43
    malkiq ( преди 15 години )
    pi4ove koi ot vas e kara G klass do s4upvane 4e da davate kvito i da bilo komentari?az se mu4ih no ne ojah da s4upq nito edin purvo i vtoro tam kadeto vurvi G klass ni6to drugo ne vurvu neznam dali ste na qsno za razpredelenieto na zadvijvaneto spored usilieto ne na MOSTA povtarqm MOSTA a na samata GUMA povtarqm GUMA koito si ima ponqtie 6te me razbere.Za vozeneto vsi4ko drugo sa karuci samo za edno ste pravi za goreneto e pove4eko ama nemoje hem tva do kraq hem d6ata v raq naliii?
  • #42
    Alfonso ( преди 15 години )
    smeshko ti si go vijdal samo na snimka ot dyvka Turbo be, az sym se vozil i v dvata djipa,zatova bydi spokoen i ela da mi cune6 gyza
  • #41
    asd ( преди 15 години )
    а бе,*** провиснал,като си го купиш нова такава тарга,тогава изказвай пуберски мнения.
  • #40
    asd ( преди 15 години )
    ква Toyota,бе ***,на кой му пука..?!Говоря ти за тоя ръбат кашон,че спра много след 50 метра,вози като уазка,харчи три пъти повече, и е качествен колкото Дачия.***,ти си бил много ***!
  • #39
    Alfonso ( преди 15 години )
    ei smeshko 6to ne hodi6 na nqkoi ostrov pri bratq tuzemci, Toyota Landcruiser V8 2008 spira ot 100km/h za 56 metra a nai-dylgiq spira4en pyt na G-class e 43metra, moje6 li da preceni6 koe e po-dobroto,a?Tatuirah si gyza sega ela da go cune6,
  • #38
    asd ( преди 15 години )
    а *** тя G-класата какъв спирачен път има,оле малее ... не ти е работа,спира на 15-ия метър,.. от място!Поне проверете преди да пишете,лваци!Качеството и ,според аутобилд, е 'от посредствено до отвратително',и са прави!Престани с лъжите ,бе ***!Що не си татуираш "G-класа" на ***,*** олигавен!
  • #37
    Alfonso ( преди 15 години )
    Gledai sega gospodin 31 typak, ne mi obqsnqvai koi kak vozi i kvo oka4vane ima,za6toto G-classata vozi po-meko ot Boeing 747, ne use6ta6 nito dupki, nito ni6to, Toyotata stava edinstveno za prese4en teren, ako znae6 slu4aino 4e noviq Лендкрузер,kakto e realnoto mu proizno6enie pri skorost 100km/h spira 50 metra, taka 4e ne ostroumni4i,qsno e G-class ne e po vkusa na vseki, no kolkoto i da ti se iska da go huli6 e Mercedes,koito opredeleno imat po-dobyr dizain ot Toyota i razbira se sa Premium marka, i estestveno G55 AMG e mnogo mo6ten,no nqma kak da razvie 300km,vse pak e rybest i ne aerodinami4en, no tova ne pre4i na iztok,zapad i kydeto i da e da go karat hora s vkus i stil
  • #36
    Gelend ( преди 15 години )
    г-н Lexus (или г-це Toyota), никакъв Puch на никакъв Mercedes не е продавал нищо. G-серията на Mercedes датира още от 1928г., днешната G-класа е 5-то поколение. `72 се полагат основите на нов завод в Грац, Австрия с 50% равно дялово участие на MB и Daymler-Steyr Puch. Рамата му (ако знаеш изобщо какво е рама) е много по-устойчива на усукване от която и да е Toyota, щом твърдиш, че салона е тесен, значи не си се качвал и в Тойота. Впечатленията ти се базират само от външния вид, кръчмарски лафове и реклами. Щом не си компетентен, по-добре не пиши, защото се ИЗЛАГАШ ЯКО. Като пораснеш си купи Тойота и тогава ги хвали. Макар че ме съмнява да покрие очакванията ти.
fallback
Последни