fallback

FERRARI 599 GTB FIORANO

Веднага се набива на очи, че новото Ferrari 599 Fiorano e по-голямо от модела, който замества - Ferrari 575 Maranello. Предлага повече място за багажа - 240 литра  и мо-голям резервоар за гориво - 105 литра.

Като цяло пространството в кабината е повече и човек се чувства доста по-комфортно. Наред с това обаче и оборудването е доста повече и по-качествено. Ferrari 599 GTB Fiorano има в повече от предшественика си сензори за паркиране, навигационна система с голям цветен екран. Аудио системата Bose e с 11 говорителя. Седалките са изцяло нови с електрическо настройване, загряване и охлаждане, като предлагат доста повече комфорт и опора в лумбалната област. Има чистачки на фаровете, има повече отвори за въздух. Би могло да се изброява още, но и това е достатъчно, за да се придобие представа за промените в новото Ferrari 599 GTB Fiorano. Сред всички промени обаче на първо място си остава новият двигател. Монтиран отпред V12 под 65 градуса, новият шестлитров двигател има повече общо с този на Ferrari Enzo, отколкото с агрегата на 575, който заменя. Максималната му мощност е от удивителните 620 к.с. Конструкцията му е взаимствана от олекотените агрегати на Формула 1, стига до 8400 об/мин, а звукът е точно такъв, какъвто трябва да издава едно V12 Ferrari. Ускорението от 0 до 100 км/час е за 3.7 секунди, а максималната скорост надхвърля 330 км/час. Но с това изненадите от технологично естество не свършват. Ferrari 599 GTB Fiorano e екипирано с най-бързата скоростна кутия монтирана досега на автомобил серийно производство. Разбира се нейният първообраз е във Формула 1. Благодарение на силно олекотените й компоненти и на компютърното управление на взаимодествието между нея и V12, скоростната кутия тип F1 Superfast може да осъществи превключване на скоростите за 100 милисекунди, два пъти по-малко време от това, потребно на скорстната кутия на по-скъпото Ferrari 612 Scaglietti и само 50 милисекунди повече от времето потребно за превключване при модела използван във Формула 1.Технологиите от F1 не свършват със скоростната кутия. Систмета за контрол на стабилността при 599 Fiorano използва същия софтуер като тази на Формула 1, за да въздейства на спирачките и на газта при по-напрегнати ситуации на пътя. Изцяло независимото окачване държи колелата (отпред са 19 инчови, а отзад 20 инчови) залепнали за пътя. За това допринася и перфектният баланс на автомобила, при който тежестта се разпределя 47% отпред и 53% отзад, нещо характерно за спортните коли от среден клас, но не за суперавтомобил с V12 разположен в предната част. За стабилността на автомобила работят и многото аеродинамични детайли по него, инспирирани също от Формула 1. Отворите за въздух в предния капак например помагат цялата предница на автомобила да бъде прилепнала за пътя. Под автомобила също има отвори за въздух, които засилват натиска към пътя с нарастване на скоростта. Както при всички нови модели на Ферари напоследък, и при 599 дизайнът е на Пининфарина. Скелета и цялото купе са изработени от алуминий и въпреки по-големият му размер Ferrari 599 e по-лек с цели 20 кг от 575. Автомобилът предлага две напълно различни характеристики на поведение на пътя, дотолкова различни, че за 599 можете да мислите като за два автомобила. Когато не е настроен за "спортно" или "състезателно" управление и когато всички електронни асистенти са включени, вие може да се радвате на изключителен комфорт в широките кожени седалки. Обратно, за тези които търсят спортното изживяване с преминаването на "спортен" режим, с изключване на електронните помощници и с втвърдяване на окачването се постига невероятен ефект и чувството е, че сте си сменили автомобила. Новото Ferrari 599 GTB Fiorano e изключителен автомобил, носещ всичко най-добро от натрупания опит на фирмата в производството на екстремни автомобили, но също така и от участието във Формула 1. Виж още снимки в галериятаОще по темата
Тагове:
fallback
fallback
Последни