Хюндай Акцент/Hyundai Accent
+ достатъчно пространство, удобни предни седалки, ниски текущи разходи, ниски вредни емисии - ниско оборудване за сигурност, дълги скорости, слаби, некултивирани мотори
13.10.2005
Час: 18:14
Прочитания: 15914
История на модела 10/94 Представяне на лимузината с два мотора по 1.3 литра и съответно 60 или 75 к.с. и един 1.5 литров с 88 к.с.1/95 Нов хечбек вариант с 3 или 5 врати7/97 Подобрения в модела1/00 Смяна на модела. Само хечбек с 3 или 5 врати1/03 Преработка на моделаКомпактният кореец не е особено вълнуващ, затова пък е икономически изгоденТехниката на Хюндай Акцент не притежава ни най-малка иновация, дори за украса. Представлява подражание на изпитана далекоизточна автомобилна технология. Спектърът на мощността му обхваща диапазон от 60 до 102 к.с., но и по-яките мотори попадат често в сервизите. Единствено представеният преди три години модерен Комън-рейл дизел поставя един по - силен акцент в гамата на моторите. Окачването е прилично като цялата кола, по-големите неравности са изпитание, но автомобилът се държи добре по права линия. От гледна точка на външните размери Акцентът е доста тесен, дори багажното отделение не решава загадката с изчезналото пространство.В полза на Хюндай Акцент говорят ниската му покупна цена и ниските разходи по поддръжка, в негова вреда - статистиката на повредите.
Най-често срещани повреди: Мотор: Дефектни мотори, гарнитури на главата и водни помпиЗапалване: Дефектен индуктор, намокрени свещи, смущения в имобилайзерите Често запъващи или дефектни съединители, проблеми с ръчните скоростни кутии (2000 г.)
Тагове: