fallback

Нов модел BlueEFFICIENCY от Mercedes

Mercedes-Benz представи C 350 CGI BlueEFFICIENCY с второ поколение на системата за директно впръскване на гориво.

Това е четвъртият модел BlueEFFICIENCY от C-Class. В сравнение със стандартния C 350, новият седан има с 10% по-нисък разход на гориво. В същото време модернизираният двигател V6 има с 15% по-висока мощност и отговаря на бъдещите норми за опазване на околната среда Euro 5. В основата на Mercedes-Benz C 350 CGI BlueEFFICIENCY е първият бензинов двигател с управляема система за директно впръскване на горивото. Той е с мощност 215 kW/292 к.с. и максимален въртящ момент 365 Nm. Това е с 15 kW/20 к.с. и 15 Nm повече от сегашния V6 с първото поколение на системата за директно впръскване на горивото или така наречения port injection. Благодарение на новото поколение на системата с piezo injection и технологията за по-ефективно превключване на предавките на скоростната кутия, C 350 CGI BlueEFFICIENCY има разход от 8.3 литра на 100 км. при смесен цикъл на управление и вредни емисии от CO2 193 g/km. Разходът е по-нисък с 1.4 литра в сравнение с този на сегашния C 350. В същото време C 350 CGI BlueEFFICIENCY предлага отлична динамика, като ускорява до 100 км/час за 6.2 секунди и има максимална скорост ограничена електронно до 250 км/час. Цената на новата версия Mercedes-Benz C 350 CGI BlueEFFICIENCY e 46 796 евро.
Тагове:
fallback
  • #15
    Ванката ( преди 15 години )
    Ми то пише че е бензин ама някой *** немое да чете
  • #14
    galio boss ( преди 15 години )
    samo umnici bace,malee kolko ste tapi.
  • #13
    jvego ( преди 15 години )
    охльова си ти мерцедес нямат 350 дизелов двигател това е точно 3.5 бензинов в старият си вариант е 272 к.с. преди да говориш чети *** такъв
  • #12
    bbbbbbbbbbb ( преди 15 години )
    охлюви,абе никой ли не забелязва, че става въпрос за дизел
  • #11
    BITburger ( преди 15 години )
    Prez 1954 Mercedes Benz vnedryava tehnologiyata ot parvo pokolenie v modela si 300SL.Predi tova Daimler-Benz sa proizvezhdali benzinovi dvigateli s direktno vpraskvane na gorivoto(usavarshenstvano ot Bosch) za nemskata aviatziya (DB-601).No nay napred Messerschmitt BF-109 za parvi pat izpolzvat na praktika tehnologiyata.Mitsubishi Motors patentovat GDI (Gasolin direct injector )prez 1996 i pridobivat nagrada za nay dobra razrabotka na godinata.Nesamneno sledvashtoto pokolenie na tehnologiyata otnovo shte bade plod na germanskiya nauchnotehnicheski genii!
  • #10
    shisharkov ( преди 15 години )
    Директното впръскване на бензин е било използвано още по времето на Втората Световна Война - както от германци, така и от руснаци. Двигателите с въпросната технология са били вграждани във военните самолети. В последствие първата кола с такъв двигател е разработка на Mercedes.Относно технологията Bluexxx - тя е съвместна разработа на групите VW и Mercedes-Benz (по право Daimler-Chrysler, но тази група вече не съществува). Представена е 2006, като основната й цел е, по-малко вредни газове изхвърлени в атмосферата. За повече инфо, примерно тук: http://***.carpages.co.uk/news/daimler-chrysler-bluetec-30-11-06.aspИстина е, че почти всички спезиализирани части се купуват от Bosch, а след това се вграждат в автомобилите. Но тук трябва да се отбележи следното: частите са част от технология на работа на двигателя, която технология се разработва от производителя му, например: VW - BlueMotion, Mercedes - BLUEFFICIENCY, Fiat - x-Jet, Toyota - D4 и тн.
  • #9
    Анонимен ( преди 15 години )
    И после на частите пише Ауди, Мерцедес, не знам си какво. Смешни са производителите на автомобили. БМВ правят малко повече експерименти и развойна дейност. Както и японците. Но японците видяха, че изостават доста и започнаха да пазаруват доста технологии от Европа.
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Почти всичко в горивните системи на автомобилите е Бош. Делфи е другата фирма, която прави доста разработики в областа, но това са повече доработки. Пти бензиновите системи от много дълго време Бош измисля всичко. При дизеловите след като купиха комън-рейла от ФИАТ, започнаха да измислят всичко. При горивните системи, всяка фирма отива при някоя от тези две фирми обикновенно и казва, трябва ни еди си какво и те им го измислят.
  • #7
    miro ( преди 15 години )
    mitsubishi ne bqha li razrabotili benzinov dvigatel s direktno vpryskvane na gorivoto oshte predi 10-12 godini? modeli-carisma GDI, spice star GDI, galant GDI i t.n.
  • #6
    - ( преди 15 години )
    Тия системи за директно впръскване не са ли на Bosch? И как мислите дали ако продължават да се развиват така двигателите с вътрешно горене (неговоря за марги, а за двигатели като цяло) дали ще бъдът изместени от електродвигателите???
fallback
Последни