fallback

За Nissan GT-R се чака 18 месеца в Европа

Nissan започва реализация на Европейската си програма за обучение на клиенти закупили новия GT-R.

Това досега са над 1300 души, които са предплатили своя автомобил и сега под ръководството на инструктори от Silverstone International ще се учат да го управляват на култовата писта Нюрбургринг. Курсът ще бъде 19 дневен и е втори по рода си, след като през август на пистата Silverstone около 500 души седнаха зад волана на Nissan GT-R за първи път. От школата Silverstone International се похвалиха, че 98% от курсистите са заявили, че това е най-ценният им опит като шофьори. От своя страна Дарен Кокс (Darren Cox), Promotion Manager на Nissan Europe, добави: "Това не е средностатистически автомобил и досегашният ви опит на водач не е достатъчен. Затова Nissan реализира програмата за клиенти заедно с фирма Silverstone, за да облекчи бъдещите собственици преди срещата им с необикновения автомобил, който им продаваме”. Курсовете ще продължат и през цялата 2009 г., като участниците ще имат възможност да получат и сертификат за управление на състезателен автомобил. Европейските доставки на Nissan GT-R започват от април 2009. Моделът става все по –популярен и сега след поръчката в повечето европейски страни ще трябва да се чака повече от 18 месеца.
Тагове:
fallback
  • #24
    SilverBot ( преди 15 години )
    Явно, ако си фен ще трябва да се задоволиш с един R34 настаро за 18 месеца.Честно казано, бих минал 1 такъв курс, дори без да си купувам колата. И без това всяко качване в моята се превръща в рали.
  • #23
    M3 ( преди 15 години )
    Koi nissan be anonimen - GTR-a ili niakoe reno-proizvodno? Aide nahrani koko6kite na selo i pak si pomisli..
  • #22
    Анонимен ( преди 15 години )
    Я,М3,ти си можел и да пишеш,браво!Образованието в села и Люлин не е като едно време,нали?Виж сега:Посочените три немски марки се насаждат като премиум класа на балъци като тебе,на които М3 най-вероятно им виси само на стената на плакат.В скоби-новото М3 наистина е добра кола,за разлика от Х6,примерно.Бил съм на всички тест драйв на БМВ и имам добър поглед върху марката.Първа серия с голям двигател е добро нещо,също и Х5 с високо ниво на оборудване.Както и да е...Въпросът е дали да робувам на слава отпреди 20 години и да си купя зле изглеждащ,буквално на границата на кича Мерцедес,пълен с инженерни недомислици двигател или да помисля малко с главата си и да си купя на същата цена Нисана?В първия случай ще ме оценят масата,която не ме интересува,във втория хората които наистина разбират от коли.
  • #21
    M3 ( преди 15 години )
    Ами не само не беше "ясен", ами и неграмотен ще излезеш, анонимнико! Първо си оправи правописа - селски и после раздавай ум тука...Та премиум "сигмента в автомобилостроението"отличава марки като Ауди,БМВ и Мерц от ширпотребата на нисан-рено например. Ясно ти казаха хората а и аз ти го написах - GTR си е ок кола но на ПРЕМИУМ цена, което го прави екзотика на фона на ширпотребата на нисан - рено с която се задоволяват "умници" като теб! И вяврай ми - премиум цената дори и при нисан е "гарнция",че и колата ще е премиум - в лукса, спорта или каквото трябва. Справка за теб - очакваната цена на GTR за Германия е над 80000евро, което за БГ с акциза и ДДС-то ще си е към 200000лв! Знаеш ли "умнико" колко НОВИ аудита та дори и БМВ и Мерц. можеш да си купиш с това? Айде - преговори си го за домашно, за да не се изказваш др. път неподготвен.
  • #20
    Анонимен ( преди 15 години )
    До М3:интелекта ти май не достига да пишеш на кирилица,камо ли да разбереш написаното от мен.В панелка може да живееш ти,а баба предполагам живее ти на село, аз съм си ОК от към имоти,благодаря.Та с две думи:премиум сигмента в автомобилостроението залага на плиткоумието и суетата на хората с пари и без познания и им пробутва продукт,които при другите производители струва с пъти по малко и е със същите качества-Нисана е едно от доказателствата на горното.Това,че нещо струва много само е граница,която отсява богатите сноби от другите,но не е гарнция,че е по-добро.Купувайки скъпо не винаги значи,че купуваш по-добро.М3 бях ли ясен или да повторя?
  • #19
    M3 ( преди 15 години )
    A puk "anonim4etata" kato teb, deto ne mogat da si prodadat panelkata podsmur4at otstrani, nali be mi6ok!!Tova 4e v BG vsi4ko e naopaki ne ozna4ava 4e po sveta BMW i Merc ne se karat predimno ot bankeri, menajeri na firmi i dr. podobni...A tozi GTR si e super kola, no kakto pisaha niakoi 6te si ostane ekzotika na fona na 6irpotrebata na reno-nissan...
  • #18
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това,че някой има пари не го прави веднага сведущ по колите и мерило за каквото и да било.Селския бек като продаде нивята до магистралата или drug дилъра като се замогнат не стават автоматично разбирачи.Те са си пак същите прости беци,ама с кинти и понеже са лаици и искат да изпъкнат и си купуват какво?...ами много ясно някой чупен Мерцедес или грозно БМВ щото толкова им е акъла и толкова разбират.А кой кара най-много тези марки-***,турци гастабайтери и *** мутри-коментара е излишен,както се казва
  • #17
    WickedSixD ( преди 15 години )
    позна
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    ми това е щото си се напушил
  • #15
    WickedSixD ( преди 15 години )
    А за колегата по долу ще кажа че едва ли е уместно да сравнява Мерцедес-Бенц АМГ с Нисан.Просто не мисля че реалните клиенти на 2та вида коли се припокриват и може да са конкуренти. Нисана не може да предложи лукса и возията на Мерцедес. Който иска чисто спортна кола би предпочел Нисана да,но не ги сравнявай че ме напушва смех.
fallback
Последни