fallback

VOLKSWAGEN УМУВА ВЪРХУ НОВ РОУДСТЕР

Фолксваген обяви намеренията си да пусне 20 нови модела през идните пет години, като половината от тях са в сегменти в които сега фирмата няма представители. Компанията от Волфсбург пуска по малко информация и вдига завесата, разкривайки постепенно подробности около плановете за бъдещето, осигурявайки си по този начин постоянно присъствие в заглавията на специализираните медии.

Най-голям интерес предизвиква бъдещият роудстер на Фолксваген, който ще бъде на базата на Concept R, показан още през 2003 г. във Франкфурт. Тук нещата се развиват доста бързо, дори непредвидимо, защото шефът на фирмата Волфганг Бернхард само преди няколко месеца се отказа от серийно производство на този роудстер заради високата му цена. Според хора от Фолксваген, Бернхард е спрял проекта защото цената му е била на равнището на Porsche Boxter, т.е започвала е от около 43 000 евро. Сега обаче нещата изглежда са се променили, защото е намерен начин автомобилът да не е толкова високотехнологичен и да бъде по-лесен за производство, което ще понижи цената значително. Опел е доста по-напред от Фолксваген с изваждането на такъв автомобил. Още на автосалона в Женева в началото на март тази година беше показан моделът GT, чийто основен конкурент би бил роудстерът на VW.Макар все още да няма конкретен план за появата на роудстера на VW, по думите на Бернхард най-вероятно той ще се произвежда след около 3-4 години. Срокът не е близо, защото Фолксваген има нужда от партньор, за да започне производството на автомобила. Проблемът се състои в това, че в сега произвежданите платформи на групата Фолксваген, няма нито една подходяща за Concept R. Според германската преса се водят преговори между Фолксваген и Magna Steyr за възможен джойнтвенчър. Друг интересен модел, с който Фолксваген иска да запълни досега незаета от групата ниша е купе с четири врати, разположено в сегмента между Passat и Phaeton. Според плановете на Бернхард този автомобил, сега наречен кодово С1, трябва да се появи към края на десетилетието. Преди него през 2008 г. трябва да започне производство на купето наследник на Scirocco, като С1 ще бъде в сегмента над него. Междувременно става ясно, че във Фолксваген имат планове да изтеглят с една година напред появата на новия Голф, който да замени сегашния ГолфV през 2008 г. Това ще стане, ако от фирмата успеят да понижат производствените разходи за новия модел. Вече се мисли за по-евтино задно окачване, издаде източник от фирмата. Дори и да бъде постигнато намаляване на производствените разходи за новия Голф, неговата цена няма да претърпи съществени промени и ще остане на сегашното си равнище, прогнозират експерти.Още за плановете на Фолксваген.
Тагове:
fallback
fallback
Последни