fallback

НОВОТО VOLVO S80 ДЕБЮТИРА С ЯК V8 И ЗАДВИЖВАНЕ 4х4

Волво обнови основно флагмана си. Премиерата на новата генерация S80 беше на автосалона в Женева. Големият швед обаче ще стигне до търговската мрежа чак през лятото. Автомобилът е станал наистина елегантен.

В предницата кантовете са малко позаоблени, фаровете са получили нова форма. Забележителна промяна има и в страничната линия на новото Волво. Появил се е малък страничен прозорец за сметка на задните колонки. Иновациите са също и под капака. Луксозният автомобил от горния среден клас е получил използвания за първи път в XC90 мотор V8. Разполагащата с 315 к.с. машина доставя максимален въртящ момент от 440 Nm. Силата бива перманентно разпределяна между четирите колела. Опционално към тази най-мощна версия може да бъде поръчано и активно регулиране на шасито Four - С, което напасва настройките на амортесьорите към актуалното състояние на пътя. А иначе електронното регулиране на динамиката на управлението (DSTC) е част от серийното оборудване. Заедно с S80 ще дебютира и съвсем нов редови шестцилиндров мотор. Той е толкова компактен, че мерките му са съпоставими с тези на типичните за Волво редови петцилиндрови двигатели. Към техническите иновации, характеризиращи новия двигател се числят системи за вариращо управление на клапаните (VCT: Variable Cam Timing) и два различни профила за работа на вала (CPS: Cam Profile Switching), система, която осигурява висока мощност още в ниския диапазон на оборотите и спонтанна реакция на педала на газта, а в същото време редуцира разхода на гориво. Моторът има обем от 3.2 литра и мощност от 238 к.с. Максималният въртящ момент възлиза на 320 Nm. Освен това гамата предлага и два петцилиндрови мотора - един 2.5 литров бензинов агрегат с 200 к.с и 300 Nm, както и един 2.4 литров турбодизел от последното поколение разработки на Волво, който мобилизира 185 к.с. и фамозните 400 Nm.Към модерните системи в S80 се числи и активният регулатор на скоростта и дистанцията с предния автомобил. Ако електрониката е активирана автомобилът следи автоматично дистанцията с колата отпред. В случаи на заплаха от сблъсък системата предупреждава шофьора с акустични и визулани сигнали, а спирачките се настройват за евентуална екстремна маневра. Световна новост е т.нар PCC-дистанционно (Personal Car Communicator). Чрез него шофьорът може да направи от разстояние проверка на сигурността. Може да се провери например, дали автомобилът е заключен, дали е ективирана алармата, както и дали има човек в купето. Новият S80 ще се предлага в три версии на обзавеждане на купето, означени като Kinetic, Momentum и Summum. В германия най-евтин ще бъде S80 2.4D Kinetic, който ще се продава за 35 400 евро, а за S80 V8 AWD Geartronic Summum купувачът ще трябва да плати 58 400 евро. Базовата версия разполага с темпомат, шест еърбега и автоматичен климатик на борда. Още за Волво:http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&task=view&id=239&Itemid=0
Тагове:
fallback
fallback
Последни