fallback

Infiniti FX37 и FX50 в Европа

Луксозната марка на групата Renault/Nissan започва да продава своите модели от тази есен и в Европа.

За Стария континент са предназначени 11 различни модификации на моделите G, EX и FX. Сега разполагаме с подробна информация за мощния кросоувър FX. Това е най-новия модел на Infiniti, като европейските пазари ще бъдат сред първите на които FX50 ще се появи. Автомобилът е с осемцилиндров двигател с обем 5.0 литра и мощност 287 kW при 6500 об/мин, a максималният въртящ момент е 500 Nm при 4400 об/мин. Така този автомобил ще конкурира модели като BMW X5, Mercedes ML или дори Porsche Cayenne. Максималната му скорост е 250 км/час, а ускорението от място до 100 км/час е за 5.8 секунди. Движението се пренася към четирите колела посредством седем степенна автоматична скоростна кутия. Чрез „интелигентната” система ATTESA-E TS и системите ESP и TCS движещият момент се разпределя от 50:50 до 0:100 в полза на задната ос. Колата има кормилна система управляваща и задните колела. Този модел е с доста ниско за класа и оборудването собствено тегло си – 2195 кг. Според производителя комбинираното потребление на гориво е 13.0 литра. Както може да се очаква от Infiniti оборудването ще бъде много богато. Още в стандарта на FX50 ще намерите навигация, задна камера за паркиране, адаптивни би-ксенонови фарове, лети джанти с размер 21 инча, висококачествена аудиосистема от Bose. Моделите с шестцилиндров двигател FX37 GT и FX37 S се различават само по оборудването си, а в технически план FX37 S има в повече адаптивни амортисьори. Размерите на Infiniti FX са 4870 мм дължина, 1930 мм широчина и 1680 мм височина. Разстоянието между осите на модела е 2890 мм. Обемът на багажника е 410 литра. Базисните цена на японския автомобил за европейските пазари са в рамките на цените за съпоставими моделите на Porsche или Mercedes. FX37 започва от 58 500 евро, а FX50 от 77 000 евро.  
Тагове:
fallback
  • #6
    marto ( преди 14 години )
    awe gotin ti s kuv akul govorish za merjan koito ima po golqm dvigatel ma ne vurvi poveche posle s tva skapano zadno predavane vobshte ne moje izlezesh ot vkusti a puk MB nikoga nqma napraqt hubav jip samo sti kaja da se povozish na infinititu
  • #5
    jak ( преди 15 години )
    Уникален автомобил,уникална возия,уникален дизайн и здравина,уникална динамика и въртящ момент!Да скъпичко е :( но ако ще избирам пред туарег за 100 бона ще взема това :)
  • #4
    GL 500 ( преди 15 години )
    q ne se zalugvaite s taq kolesnica ot 50-te , hvurlete edin pogled na Mercedes-Benz GL 500 ili na S65 AMG (pri polojenie 4e tova e leka kola) i togava mi govorete za nekuv izmislen INFINITI nqma spor Mercedes-Benz si ostava 1.
  • #3
    k ( преди 16 години )
    4ove4e popro4eti malko pove4e i togava si izkazvai glupavite komentari
  • #2
    M3 ( преди 16 години )
    Interesno 6to ne konkyrira Q7 na Audi - moje bi 6toto Q7-ta e "sportna" kolkoto niakoi hipopotam...))))
  • #1
    Triforce ( преди 16 години )
    3 неща не ме кефят в тази кола:1-во - много гори2-ро - нямам пари за нея3-то - помислете си за първите две!
fallback
Последни