+ много място в купето, много добра изработка, сигурно поведение на пътя, добра остатъчна стойност, икономични дизелови двигатели;- задната седалка не се сгъва, твърдо окачване.
История на модела: 02/02 – Представяне на модела. База – VW Passat. Motori – 2.0-литров (115к.с.), 1.8 турбо (150к.с.), 2.8 V6 (193к.с.), 1.9 TDI помпа-дюза (130к.с.), 2.5-V6-TDI (155к.с.). V6-моторите с възможност за автоматична скоростна кутия Tiptronic.08/02 – Включване в гамата на 1.9 TDI помпа-дюза (100к.с.).09/05 – 2.0 TDI помпа-дюза (140к.с.) заменя 1.9 TDI помпа-дюза (130к.с.).11/06 – Фейслифт. Моторите остават същите.02/08 – Представена е втората генерация Супърб.
Ако някой се оплаква, че му е тясно в Шкода Супърб, то той не би се почувствал щастлив и от Мерцедес S-класа. В Супърб има една необикновенна екстра: облегалката на седалката на пасажера се отваря, за да може задната седалка да стане истински удобно кресло. За сметка на това обаче, задната седалка не се сгъва. Ако искате да превозвате нестандартни предмети, имате само една възможност – вгражданият стандартно ски-сак.
Шкода Субърб след фейстлифта от 2006 година.Сега към старото и отвърдено – техниката от VW. Най-добре ще се почувствате с големите и еластични V6 мотори. Истински блести обаче, най-малкото TDI, със 100 к.с. То е истински икономично, без да се превръща в пречка за движението на колата. Представянето на автомобила с дизеловите мотори, не е върхово, но е напълно приемливо. Липсата на сериозна динамика се компенсира от разхода на гориво. В тези двигатели, показателите за разход на 100 км пробег не рядко имат цифрата „6“ преди запетаята. Това поставя бензиновите мотори в неравностойно положение.
Новата Шкода Супърб.Най-често срещани повреди: Електрика: често се срещат разредени акумулатори.Мотори: маркучите на турбо-компресора се откачат често при дизеловите мотори.Задвижване: често се срещат дефекти в оригиналния комплект гуми.Ако имате опит със Skoda Superb, коментирайте публикацията!