fallback

Какво трябва да знаем за Nissan Leaf E-Plus 2019

Електрическия автомобил ще получи батерия с 60 кВт/ч и ще изминава над 300 км

Премиерата на Nissan Leaf E-Plus 2019, която се забави поради ареста на Карлос Гон (трябваше да се състои на 28 ноември в Амстердам), все пак ще се проведе. Новият електрически автомобил ще бъде представен на Consumer Electronics Show в Лас Вегас в началото на следващата година, съобщава Electrive.net.Беше потвърдена информация за новата батерия с капацитет от 60 кВт/ч, както и за електрическия двигател, чиято мощност се е увеличила от 150 до 204 коня. Автомобилът ще е в състояние да измине над 300 км с едно зареждане.Очакваната по-рано система за охлаждане няма да се появи в серийния електрически автомобил, въпреки че колата се нуждае от нея.  Факт е, че настоящият Nissan Leaf с батерията от 40 кВтч, който също ще остане в продажба, при бързо зареждане (80% за 40 минути - 1 час), не позволява да се попълни капацитета й по този начин два пъти подред.За да предпази батерията, електрониката намалява силата на получавания ток. В резултат на това, времето за зареждане до 80% отнема около два часа в случай на второ "зареждане" вместо 40 минути за първи път. Как компанията е решила този проблем (или просто е оставила всичко така, както е), още не се знае, но според слуховете инженерите ще добавят само допълнителен вентилатор за охлаждане.Очаква се, че на европейския пазар 60-киловатовият Nissan Leaf ще струва с около 5800 повече от версията с батерия с капацитет от 40 кВтч. Продажбите на модела ще започнат през май 2019 г. 

Тагове: Nissan nissan leaf e-plus
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    това са автомобили за града забравете да ви е единствен в гаража
  • #4
    DD ( преди 5 години )
    ...че не е автомобил.
  • #3
    FenIX ( преди 5 години )
    Нисан вече са догонващи с тия проблеми със зареждането и по-мощна батерия няма да е решение защото ще иска още по-дълго зареждане. Освен това конглокентите им с аналогични батерии постигат по-добри резултатаи. Хюндай Кона с малката батерия има 300 км пробег, Лийфа 240. С голямата батерия Хюндая има 470 а Нисана 360км. При това сравняваме нормална кола с малък СУВ. И това при положение че Нисан работят в тая област много по отдавна от корейците..
  • #2
    GTE ( преди 5 години )
    Нищо не се споменава за теглото на колата. При едно продължително катерене от 30 км и подържане на 110 км/ч ( например по магистралата към Игуменица за Юнийско море ) какво става с батерията ?
  • #1
    none ( преди 5 години )
    Ако продължават така, от лидер при електромобилите, Нисан рискува да изпадне в позиция на догонващ. На Лийф му трябва поне 80 кв.ч. батерия за тези 204 к.с. с охлаждане за да размаже всички на пазара в момента. Не знам дали проблема е в LG (всичко което произвежда тази фирма изглежда добре само на спецификации), но ако е така да пробват с Панасоник, след като си продадоха собствения завод за батерии на китайците.
fallback
Последни