90-те години с основание се смятат за „златната ера” на пистовите състезания с туристически автомобили. Техническите правила на формулата Супер Туринг позволиха създаването на състезателни автомобили, базирани на серийните им образци. И в Европа стана възможно прилагането на мантрата „Ако победиш в неделя, ще продаваш в понеделник”. Точно от това време е и 3-ата серия на BMW E36 – един от най-успешните автомобили от ерата Супер Туринг. Сега един от тези екземпляри излиза на търг, организиран от BH Auction в Япония. Тази кола обаче е много специална, карана е от легендата Роберто Раваля, световен шампион при туристическите автомобили за 1987 година и след това основател на един от най-успешните тимове на BMW в най-силните години на световния пистов шампионат за туристически автомобили (WTCC). С това BMW 320ST Раваля и съотборниците му печелят „24-те часа на Нюрбургринг” през 1995 година, което изключително много помогна за култовия статут на седана с 2-литров атмосферен двигател. В екип с Марк Дюез и Александер Бургщалер Раваля побеждава в Зеления ад в планината Айфел през 1995 година, а година по-късно същият този автомобил стартира и в „24-те часа на „Спа” в Белгия и отново печели победата. И вместо да отиде в музея, автомобилът остава на пистата – през 1997 отново участва в „24-те часа на „Спа” и пак печели победата. Кариерата на колата със заводски номер STC 95/006 продължава и в първите години на новия век, като автомобилът участва в шампионата Belcar, където основно стартират пилоти и отбори от Белгия и другите страни от Бенелюкс. Все още обаче няма информация как колата се е озовала в Япония, но по-важното е, че точно този автомобил не е претърпял нито една тежка катастрофа в дългата и успешна кариера, което е рядкост за бегачка, навъртяла толкова много състезателни километри.