IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

Версията M340i е получила двигател с 387 к.с.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

Германският производител BMW разкри най-мощните модификации на новото поколение на 3-Series – седаните M340i и M340i xDrive, чиято световна премиера ще се състои на стартиращото в края на месеца изложение в Лос Анжелос. Двата автомобила да получили специални настройки на шасито, редови 6-цилиндров турбомотор и М-диференциал.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

Версията BMW M340i е оборудвана с двигател, развиваш 387 к.с. и 500 Нм. За Европа моторът ще развива 374 к.с., като той е получил турбокомпресор twin-scroll, обединен със стоманен изпускателен колектор. При мотора само 25% от детайлите са идентични с тези на старото поколение.

Трансмисията е 8-степенен „автомат” Sport Steptronic с подобрена хидравлика, съкратено предавателно съотношение и функция за лаунч-контрол. Кутията може да бъде адаптирана към начина на шофиране и маршрута, като използва данни от навигационната система и активния круиз-контрол.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при седана отнема 4,4 секунд, като това е с 0,3 секунди по-бавно от M3 с мотор с 431 к.с. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

В стандартното оборудване на BMW M340i влиза окачване М-спорт, което е по-твърдо от стандартното, тъй като има усилени пружини и стабилизатори за напречна устойчивост. Освен това, то е снижено с 10 мм. Като опция се предлага адаптивно окачване с електронно-управляеми амортисьори.

Автомобилът е получи още кормилен механизъм с променено предавателно съотношение, спирачни механизми M Sport с размери 348 мм отпред и 345 отзад, система Performance Control (само за автомобилите с xDrive), при която при необходимост по-голяма част от въртящия момент се прехвърля на задната ос, както и диференциал с електронна блокировка.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

В салона на автомобила, както и при останалите версии на новата BMW 3-Series, се е появила нова мултимедийна система с екран с диагонал 10,25 инча, работеща на платформата BMW iDrive 7.0.

Снимки: BMW

 

Тагове: bmw 3-series m340i
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 9 месеца )
    ми то у швейцарско лятото е само 2-3 месеца, та можа да си я караш още 30 години така
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Bmw435iccX3G01 ( преди 9 месеца )
    Kakto znaete imam 4 seria coupe ksbriolet model 2015 s 6 cilondrov redovi 6estak i to kupena nova.Za 3 godini niama,povtariam niamam nikakav dori i nai-malak mehani4en ili el.problem,a guruka se otvaria i zatvaria kato 6veicarski 4asovnik
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    "Е че те БМВ са летни коли и не са предвидени за студове и заради това така се получава!!! " А ти какво караш, господин най-добър? Сув с 4х4 ли?
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Z4 owner ( преди 9 месеца )
    Аз моето Z4 или не го карам през зимата или ако има, някой хубав слънчев ден го карам, но не свалям гюрука.Има си разни дребни неща, които дразнят, но колата е просто жестока.
  • #4
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Азззз ( преди 9 месеца )
    Много са зле тези БМВ, всички който искат да са премиум се мерят с тях.Двигателите им се ползват от доста други марки,а Японските пластмаси еднодневки също от тях се учат.Тези разбирачи по-долу да отидат да попитат Жапонски състезатели и моторспорт майняци за БМВ,може и тъпите си тези да изложат по пистите където БМВ,Порше,Мерцедес са преобладаващите машини.Вземете си дъждобрани само че ще ви поплюват доста ТИКВИ кухи.....
  • #3
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Е че те БМВ са летни коли и не са предвидени за студове и заради това така се получава!!!
  • #2
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    При баварчетата е редовно на кабриолетите да не могат да им се затварят гюруците. Това нещо и в Германия често се вижда. Винаги съм се чудил защо не го оправят този механизъм, но не и не. Така явно каляват клиентите си. Ако някой не вярва да погледна западните форуми и ще разбере, че не са единични случай, а е масово. А най-смешното е зимата пекне малко слънце, отвори капака да му напече тиквата, механизма се обледени и така си остава докато не я вкараш в топъл гараж. немско-китайска му работа!
  • #1
    14 rate up comment 17 rate down comment
    .. ( преди 9 месеца )
    Защо са им коли с по 400-500 конски сили? Със 100 коня няма ли да стигнат за където са тръгнали? Вчера един със Z4 се опитваше да излети, но разстоянито от кръстовище до кръстовище не му стигаше и не излетя, нищо че под капака имаше къпища коне. Е, нямаше покрив и му беше малко хладно, ноември сме все-пак, но пък всики му се смееха :)