fallback

Mercedes отложи старта на продажбите на електрическия си кросоувър

Проблем с производството на батериите забавя излизането на EQC на пазарите

Ако сте се подготвили за покупката на напълно новия и изцяло електрически кросоувър Mercedes-Benz EQC, който беше представен от компанията преди 2 месеца, ще се наложи да се запасите с търпение. Германският производител отложи старта на продажбите от пролетта на 2019 г. поне за средата на лятотоПричината за забавянето е, че компанията Daimler Accumotive, която отговаря за производството на литиево-йонните батерии за автомобила все още не е готова и търси служители. Предвижда се до края на годината да бъдат наети поне още 500 нови работници. Така вместо през януари производството на EQC ще започне не по-рано от април.От Mercedes твърдят, че забавянето е само временно, тъй като Daimler Accumotive в момента разширява производствените си мощности, които по-рано осигуряваха 200 000 батерии на година. Плановете на Mercedes за електрификация на цялата моделната гама до 2022 г. изисква значително увеличение на обема на производство на акумулаторите.Любопитното е, че основният конкурент на марката – компанията Audi, също беше принуден да отложи началото на продажбите на електрическия си кросоувър e-tron. Официалната причина, която беше обявена, е проблем с разработката на програмното оборудване, но се твърди, че Audi и производителят на батерии – LG Chem, не могат да се разберат за цената на батериите, които корейците ще доставят за електромобила.Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes-Benz eqc
fallback
  • #13
    Факт! ( преди 5 години )
    Е кое му е увреденото на Реното?! Рено Зое най-продаваната електричка немците строят клиин дизел.Немците са аут ако на някой тъ.ак не му е ясно си е за негова сметка!
  • #12
    Хе хе хе!! ( преди 5 години )
    Ширпотребата пак се е възпалила пред панелките! Като че ли увредените от рено и подобните някога някъде (освен след 10-на години в Дупница или Горубляне) ще си помислят дори за подобна кола! )))
  • #11
    Факт! ( преди 5 години )
    Германците са аут от автомобилостроенето до 5 години!
  • #10
    Мюнхен 996 ( преди 5 години )
    ...."Германската автомобилна индустрия е пред фалит.".. Тия последните години скъсаха всякакви рекорди по продажби и VW, и Mercedes, и BMW .. пред фалит били, да ви таковам и познавачите!
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Е това са немските премиуми - пропагандни партенки в бъдеще време без никакво покритие. Когато наближи времето да се изпълняват и става ясно че всичко е въздух под налягане. Да бяха харчили повече за модерни технологии наместо пропаганда в последните 20 години. Сега им остава да фалират и да се продават на китайци и корейци. Японците дори не проявяват интерес.
  • #8
    Край ( преди 5 години )
    Света вече не е Евроцентричен.САЩ/Китай/Япония/ЮКорея са се заели да бастисат немската автопромишленист а тя е върха на пирамидата на цялата немска индустрия от там и на индустрията на ЕС.Какво ще стане??? Не знам.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Германската автомобилна индустрия е пред фалит! Там сега във всички фирми има леко усещане за паника тъй като стана ясно че след 2025г всички сегашни технологии ще бъдат забранени от закона. Нито бензиновите нито дизеловите двигатели ще могат да покрият нормите евро 7. Абсолютно всичко ще трябва да мине на ток. А нито една фирма не е готова. Нямат технологии, нямат батерии, нямат нищо. Ще купуват всичко от външни доставчици.Това ще е края за Германия.Тесла ще строи 2 нови фабрики в ЕС.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Само отзад изглежда добре. Отпред и вътре е зле.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не им харесва дизайна, а след 15 години ще ги купуват нов внос.
  • #4
    P ( преди 5 години )
    На хората, които могат да си позволят и ще си купят такава кола, дизайнът им харесва, не се притеснявайте.
fallback
Последни