fallback

Български производител влезе във водещите новини на Bloomberg

Sin Cars иска да набере средства за масов градски електромобил, съобщава американската агенция

Българският производител на спортни автомобили Sin Cars се готви да излезе на борсата, за да финансира амбициите си да предложи масов електрически градски модел. Съобщението бе втора новина на американския сайт на Bloomberg вчера. Първичното публично предлагане ще е на БФБ - София, пояснява създателят на компанията Росен Даскалов. Целта е да бъдат набрани 20 милиона лева. Росен Даскалов. Снимка: КОЛЕЛА"Искаме да създадем многофункционална градска кола, която да се използва за превози, куриерски доставки и таксиметрови услуги", обяснява 47-годишният Даскалов в интервю за Bloomberg. "Европейските градове се нуждаят от подобен транспорт. Градските центрове скоро ще бъдат забранени за дизелови автомобили". Няколко китайски компании произвеждат подобен тип модулни автомобили, но според Даскалов "Китай е твърде далеч, а и ние можем да предложим по-добро качество". Русенският инженер смята да предложи около 40-процентов дял от компанията си на борсата. Според Bloomberg миналогодишните продажби на компанията са на стойност 2.3 милиона долара. До момента Sin Cars произвежда поръчкови пистови автомобили. В интервю за "КОЛЕЛА" Даскалов сподели, че основните му пазари са Съединените щати и Австралия. Благодарение на относително добрата квалификация на работната ръка и ниската й цена, Източна Европа привлече множество автомобилни производители в последните десетилетия, отбелязва в анализа си Bloomberg. В България, член на ЕС от 2007 година, вече произвеждат над 150 глобални компании за автомобилни компоненти, на които вече се падат около 4.5% от Брутния вътрешен продукт. Планираният градски автомобил, наречен L-City, вече бе представен от Даскалов в София през септември, а официалната премиера ще е напролет на Женевския автомобилен салон. Русенският конструктор обещава около 150 км пробег с едно зареждане и цена от порядъка на 10 000 евро.  

fallback
  • #7
    един там ( преди 6 години )
    Като не искате да ви експлоатира някой направете собствен бизнес - тогава ще сте си шефове. Ама за това трябва дупе, акъл и яко бачкане а българите не сме по тая част. Ние можем само да критикуваме когато някой направи нещо.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    А някой сякаш се интересува на какво ти дреме... Къв патриотизъм, кви пет лева? Това е бизнес, човекът се мъчи да прави нещо, да продава и да печели. Аман от см....вци, дето смятат, че всеки им е длъжен
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    България винаги е била и ще остане място с много евтина работна ръка.Никакъв патриотизъм няма тук.Става въпрос само за печалби-нищо друго.А относно това недоразумение с дизайн от шизофреник и части от каквото има ми дреме на ***.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    не съм ***, фея съм. Какво значение има Блумбърг България на кого е собственост? За Син карс статията е в Блумбърг Америка. На по-висока позиция от новина за Тесла и за Фолксваген. Аз за пръв път виждам новина за българска фирма в такъв сайт. А ти си философствай...
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Започвва се с обидите като се каже истината или просто си ***?Блумбърг Америка не е ли собственик на Блумбърг България? Май е, а това изчерпва въпроса.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе интелект, има линк в статията, към американския Блумбърг, който е съвсем различен от българския :D подизпълнител бил Даскалов... не бой се, няма опасност някой да те експлоатира теб, при това IQ
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    С чужда пита помен прави ли се?Моите уважения към редакцията на аутомедия, но Bloomberg е от вашата медийна група. Не си правете сами реклама.После идва въпросът - това наистина ли е българска компания защото има офиси в Германия и Великобритания? НЕ Е.Май пак искат да ни ползват за евтина работна ръка, сами да си платим предварително, че ще ни експлоатират.Колкото до продажбите на Даскалов, той нито е проиводител, а е подизпълнител.Пак наши хора дават на наши хора, а баламите да вадят пари
fallback
Последни