fallback

Opel Crossland получи нов дизел и автомат

Версията с 1,5-литровия агрегат е оценена на 24 000 евро

Кросоувърът Opel Croslland е един от най-популярните модели на германската марка в Европа. Компанията от Рюселхайм реши да го освежи, като замени досегашния 1,6-литров дизелов двигател с нов – 1,5-литров. За модела вече е достъпна и нова скоростна кутия.Новият 1,5-литров турбо агрегат развива мощност от 118 к.с. и 300 Нм въртящ момент, като е свързан с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Моторът разполага със система start/stop, която е разработка на френския концерн PSA Group.Комбинацията от нов мотор и автоматична скоростна кутия води до разход на гориво в рамките на 4,0 л/100 км, съобщават от германския производител. Нивата на вредни емисии (CO2) при 1,5-литровия двигател са 105 г/100 км, което показва, че агрегатът отговаря на най-новите екологични показатели и покрива стандарт Euro 6d-TEMP. Версията на Opel Crossland с новия турбодизел ще се предлага и с кожен салон, който е опция за модела. Той е включен в нивата на оборудване Design Line, Innovation и Ultimate, при които клиентът може да си поръча и специални ергономични седалки.Цените на кросоувъра с новия двигател в Германия стартират от 24 000 евро, като автомобилът вече е на разположение на дилърите на Opel.Снимка: Opel

Тагове: 1 opel crossland
fallback
  • #12
    Факт! ( преди 5 години )
    Не италианците са некадърни своята територия да управляват камо ли друга!
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    Фактически, не е ли стара РИМСКА територия, заграбена от сополиви Франки? И кво сега, всичко е Италия? :))))
  • #10
    Факт! ( преди 5 години )
    Е кое да и е немското то самата Германия е стара френска територия заграбена от примитивните немски орди!
  • #9
    Факт! ( преди 5 години )
    Мдам ама за разлика от чешко-немското недоразумение това покрива нормите.
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Колегата с Каръците и Фобиите Скаут иезуитски сравнява цената на Шкода база в Бг, с цената на конкретния двигател (не е базовия мотор това) в Германия. :)) Обективен до последно.
  • #7
    123 ( преди 5 години )
    А *** то дизела не беше ли умрял, нещо благ хибрид това онова няма ли у опел?
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Карок в UK е 50 000 лева база
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хайде да не сравнявате цените в Европа / бялата част / с цените в България става ли.Все пак в БГ Пежо 508 с двулитров дизел и приличен набор от екстри излиза под 40 000 лева а в Германия същото е 30 000 евро
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    А не е ли най-правилно да не лъжеш?Това има размерите на Фабия Скаут и определено е с 20 000 нагоре като цена.Карок е с 8000 лв. по-малко като стартова цена.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    С рамерите на ФВ Т-рок, на цената на Шкода Каро(ъ)к ;) Така е по-правилно.
fallback
Последни