fallback

BMW вкарва 1,6 млн. дизелови коли в сервизите

При произведените през периода 2010-2017 г. автомобили има опасност от запалване

Компанията BMW обяви сервизна акция, която ще засегне 1,6 млн. автомобила от цял свят. Те са оборудвани с 4-и и 6-цилиндровови дизелови двигатели, като са произведени през периода 2010-2017 г.По данни на производителя, при тези машини може да се стигне до изтичане на охлаждаща течност от системата за рециркулация на газовете (EGR), което на свой ред ще доведе до тлеене на частици, разтапяне на всмукателния колектор и съответно до пожар. В рамките на акцията, в официалните технически центрове на марката ще бъде направена диагностика на модула EGR и ще бъдат сменени потенциално опасните компоненти.Първоначално в BMW планираха да отзоват 480 000 автомобила от европейския и азиатски държави.По време на проверка на двигатели с аналогично оборудване за други пазари се е оказало, че в някои случаи е възможно да възникат подобни технически проблеми. От компанията обявиха, че няма риск за живота и здравето на собствениците на автомобилите, но въпреки това в BMW искат да се застраховат. Това е и причината да има отзовани коли не само от Европа и Азия, но и от други континенти. Така ще бъдат изключен дори минимален риск от възможни повреди.Снимка: BMW 

Тагове: bmw 1
fallback
  • #8
    тез номера ( преди 5 години )
    Номера със сервизните акции става банален, но е перфектен маркетингов подход. Да завърнеш старите си клиенти отново в сервиза, да покажеш грижа, да ги обличиш с новите модели на прага на електричките. Няма лоша реклама!!!
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Преди поне дизели можеха да правят ся и тва вече не могат.
  • #6
    ;) ( преди 5 години )
    Или е това, или едно софтче на бош ще пипнат, че на сънародниците им вече им се зави свят от глоби за измами с емисиите.
  • #5
    walla ( преди 5 години )
    ем нема яд бе братя."Хардуерно затапване на ЕРГ". или "Отсраняване на ЕРГ клапан + remap"...Ей такива обяви нон-стоп, навсякъде... как да се запали нещо, като го няма? Решение: 2-3 метални планки (2мм неръждавейка), 10тина болта, цял ден под капака и накрая 500лв за ремап ;)Резултат: +20-30 коня, спестени пари от евентуални ремонти покрай тая ЕКО простотия...Нека всеки погледне Порше, как без да спазват регулации направиха смазваща рекордите кола, вярно болид, но технологиите ги ИМА!
  • #4
    Факт! ( преди 5 години )
    Ахахахаха ахахахаха!Агонията на германците не спира.А бе къде е факт!-ически-я да ми обЯсни как Рено щели ги вкарват.А бе ка.ун се.лски ама не вкарват Рено а БМВ бе смешен не може да четеш ли що ли.Нали бяха само 4 автомОбила вчера бе Автокомедия.Вурстове къде сте бе ахахахаха.БМВ колата на ***.гала!
  • #3
    До долния ( преди 5 години )
    Ай сакън, нИдейтИ, нИ можИ немска кУла да са развЪли, просто нИ можИ.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нормално. Всички луксозно коли се обезценяват по-сериозно от обикновените.Който си е купил лукс кола иска по-по-най. А след 3-5 години вече средния клас са наваксали. И хората с пари бързат да вземат новия модел и да махнат стария по-бързо.
  • #1
    none ( преди 5 години )
    Спокойно, в България, както вече и Мото-Пфое го доказаха, поради особеностите на географското положение няма опасност. Всички коли са перфектни и няма да се поправят. Иначе, в момента БМВ оглавява класацията на най-бързо поевтиняващите коли в света с почти всичките си модели. Малко по-назад в бързото поевтиняване е Мерцедес. Едва ли е случайно ;)))).
fallback
Последни