fallback

Електрическият кросоувър на Kia ще има пробег от 485 км

Европейската модификация на e-Niro развива мощност 204 к.с.

Компанията Kia ще представи на салона в Париж през октомври електрическа версия на кросоувъра си Niro за Европа. Продажбите на модела e-Niro ще стартират в края на годината, съобщава Carscoops.Електромобилът е построен на базата на хибридото Niro, представено през 2016 г. Силовият агрегат на модела е взаимстван от Hyundai Ioniq Electric, като за европейския пазар пробегът му ще бъде увеличен до 485 к.с. При използване на 100-киловатова система за бързо зареждане батериите ще може да се напълнят до 80% за 54 минути.Мощността на електрически двигател е 204 к.с. и 395 Нм въртящ момент. Това ще позволи на кросоувъра да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди. В списъка с оборудване влизат система за предотвратяване на челен удар, функция за следене на лентата на движение, адаптивен круиз-контрол и система за излизане на заден ход след паркиране.В Kia планират да създадат и нов водороден автомобил, чиято премиера ще се състои през 2021 г. Машината няма да бъде базирана на нито един от сегашните модели на марката. Силовият агрегат на водородни клетки като габарити ще бъде с 15% по-малък от 2,0-литровия двигател на Kia, но ще бъде с около 10% по-мощев. С едно зареждане водородния автомобил ще изминава около 800 км, а максималната му скорост ще е около 170 км/ч.Снимки: Kia 

Тагове: Kia Niro
fallback
  • #10
    до: Край ( преди 6 години )
    Що пък трябва за извън града голям джип?! Не схващам идеята ти. За извън пътя да, но за извън града твърдо НЕ. карал ли си голям джип на магистрала и на дълъг път. Отвратително е. Има други класове автомобили за тази работа и ще ти харчат 2-3 пъти по-малко, а и ще са много по-комфортни и удобни!Виж, ако достоинството в гащите ти е малко, тогава наистина си трябва джип, за да компенсира...
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Hyundai Ioniq Electric e ab 33.300,00 EUR с батерия пробег до 280 kкм или реално около 200 км без юркане и с температури над нулата. иначе ще е двойно по-малко. Това тук ще е с почти двойна по-голяма батерия и е СУВ на всичкото отгоре, а те са по-скъпи. Та си мисля, че цената ще е около 45 000 евро и нагоре.Не ми е яано обаче на кого са нужни подобни електрички? За града са големи, а за извънградско пробега е малък. Електричките на този етап са за града и трябва да са малки и компактни!
  • #8
    Край ( преди 6 години )
    Има смисъл от градски ел. коли. Защото така се изнася замърсяването къде те се произвеждат и където се прави тока за тях.Пълноценен СУВ или кола за далечни пътувания при сегашните технологии са невъзможни. Карат ги 300 км. ама без така забавното юркане.Идеалното за голям град е ел. транспорт а за излизанията извън него - голям джип под наем.
  • #7
    Край ( преди 6 години )
    Няма нужда от стимули за ел. колите - трябва да се притискат вехтите барутници с високи данъци и да бъдат преведени в изправност с катализатори и филтри.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Гледах цени в Германия за електрическата Кона - базова 35000 евро, топ нивото 45000. Киата надали ще е по скъпа като се има предвид че са на еднаква база.Обаче не разбрах с каква батерия са тия цени защото имало 2. С едната се изминават 300 км а с другата 480.
  • #5
    GTE ( преди 6 години )
    При електромобилите максималния пробег е много зависим от стила на каране. Ако стила е силов и с висока скорост, максилалния пробег силно намалява. Същото е и с хибридите. Също така много важно е батерията да не се държи празна, особено лятно време, когато процесите на окисление в празна батерия са бързи, когато е топло. В зимни условия празната батерия не се окислява поради ниските температури, които забавят процесите.
  • #4
    Реалист ( преди 6 години )
    Отглеждам две малки деца у дома. Държавата ми прибира по 20% ДДС въру всеки памперс, лекарство, храна на детето. От какъв зор държавата ще ви дава на вас отстъпка от данъчния кредит(каквато няма навсякъде) преди да актуализира ддс върху храни и лекарства до нисък процент както всъщност е в целия ЕС.България е много РЯДКО населена страна, а и както се вижда ел. мобилност се развива и сега. Колкото до екологията- аз например всеки ден използвам велосипед, а ел. тротинетки тепърва ще ги виждаме.
  • #3
    Джоди Сливенски ( преди 6 години )
    Във Франция за покупката на такава кола държавата дава 6000 евро бонус. Отделно ако предадете стара кола за скраб още 2500 евро надолу. Общо цената е с 8500 надолу. А Вие пак гласувайте за ГЕРБ другия път!
  • #2
    пена ( преди 6 години )
    Цената ще е 80 000 лева. Реалния пробег е около 400км. На пазара вече се продава и Хюндаи Кона, която е със същата батерия и мотор. Но и Кона и това e-Niro най-вероятно вече са разпродадени за година напред...
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цена?На други места чета за 383 км пробег. Щом ще излиза след 2 месеца би трябвало вече да има цени и повече характеристики, размери и т.н.Ако реалният пробег е около 400-4500 км е е супер, но ме съмнява. Също така цената ще е доста солена, Прочетох за цени около 35 000 евро без батерията, което според мен си е доста. За по-малко пари си вземаш РАВ-4 хибрид и нямаш ограничение в пробега. Харчи реално около 6/100 средно, което е доста добре и ги нямаш ядовете по зареждането с електричество.
fallback
Последни