fallback

Skoda Superb отново скара Volkswagen със синдикатите

Работниците са против преместването на производството на модела в Германия

Синдикатът на работниците на Volkswagen Group в Чехия отново се противопостави на намеренията на ръководството на концерна да премести производството на Skoda Superb в Германия. Разговорите за пренасочаване на част от моделите на чешката марка към заводи извън страната бяха подновени, след като преди това двете страни не постигнаха съгласие.След новата среща с шефове на Volkswagen профсъюзите излязоха с декларация, в която категорични отхвърлят възможността за преместване на производството на флагмана на Skoda извън Чехия. От Skoda се опитаха да успокоят напрежението, като говорителят на компанията Томас Котера заяви, че се търсят начини за увеличаване на производството, но те засягат други модели.„В момента иимаме няколко опции, като една от тях е разширяване на производството на Karoq, като част от него ще бъде насочено към завода в Оснарбрюк (северозападна Германия). Други планирани промени няма”, коментира говорител на чешката марка Томас Котера.VW Group се опитва да се справи с увеличаващото се търсене на автомобили на Skoda, като за целта някои от моделите ще бъдат насочени към германските заводи на концерна, за да може да се облекчат чешките предприятие. В момента Superb се сглобява в завода в Квасини заедно със SUV-моделите Karoq и Kodiaq, както и със Seat Ateca. Чешката марка разполага и с второ предприятие – в Млада Болеслав, където е централата на компанията.Снимка: Skoda

Тагове: vw group skoda suoerb
fallback
  • #8
    Факт! ( преди 5 години )
    Рено е бъдещето
  • #7
    до Z ( преди 5 години )
    По същия начин, по който се обяснява разликата в заплащането в Аурубис България и Аурубис Хамбург.Ние бачкаме, белите господари прибират парите.
  • #6
    Абе ( преди 5 години )
    *** нали от всичко разбира?Заради такива "разбирачи" като долния половината държава се изнесе.
  • #5
    до: Четете причината ( преди 5 години )
    Това не е причина, а оправдание!Правиш ли изобщо разлика между двете?Дори и на малките деца е ясно, че за да се увеличи производството на нещо се разширява предприятието и се увеличават мощностите, а не се мести някъде другаде. За децата е ясно, но за кyхите фенчета на немското не е. Т и заради това са фенове на швабските талиги, защото нищо не разбират. Целта в случая е да се осигури работна ръка за новодошлите инженери, доктори и студенти на фрау Изперкел дето ги докара, а работа няма.
  • #4
    Гост ( преди 5 години )
    Съотношението цена и престижност към количество и качество автомобил видимо е нацелено много успешно. По-скоро няма причини екологичните аспекти да стоят различно от ФВ. Всичко е в съотношението. При този пазар и перспективи бавенето на поръчки е неприемливо. Разбирам чехите, но маркетингът, логиката и вероятно правото повеляват друго. Ако не знаят как, да ме поканят на неприлично висок хонорар е ще ги оправя за една седмица. Вдигам цените и ... готово.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    дошо не може да чете
  • #2
    Axa ( преди 5 години )
    Е суперба неможе, да вземат ситигоу за Ханс и Мимет
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    Типичната VAGeнска политика....
fallback
Последни