fallback

Mercedes-Benz представи новия GLE

Всъдеходът притежава най-добрата аеродинамика в сегмента

Компанията Mercedes-Benz официално представи новото поколение на всъдехода си GLE. То заменя сегашната генерация на автомобила, която е на пазара още от 2011 г.Новият GLE е построен на платформата MHA (Modular High Architecture), която е предвидена за кросоувъри, но има много общи детйли с шасито MRA (Modular Rear Architecture), използването за леките модели на Mercedes – C-, Е- и S-Class.Моделът е значително по-просторен от своя предшественик, като разстоянието между двете оси достига 2995 мм (+80 мм). Благодарение на това пространството за краката на пътниците на втория ред се е увеличило с 69 мм. Задните седалки могат да се местят – както на дължина в диапазон от 100 мм, така и по ъгъла на наклон на облегалките. Като опция се предла и трети ред места.Пред водача е поставен огромен таблет, който обединява виртуална комбинация от прибори с тъч-скрийна на мултимедийната система с диагонал 12,3 инча. Самата мултимедия MBUX дебютира по-рано – при новата A-Class, като може да се управлява с гласови команди и жестове. Системата е интегрирана с приложение на Mercedes за смартфони.Новият GLE е първият модел на марката с окачване E-Active Body Control, в което пневматичните стойки са обединения с мощна хидравлика. Технологията е достъпна за всички версии с 6-и и 8-цилиндрови мотори, като за нейното използване се е наложило добавянето на 48-волтова електрическа система, от която се захранват компактните електромотори в амортисьорите.Технологията E-ABC противодейства не само на накланянето, но е полезна при рядко спиране или ускорение. А при машините, оборудвани със стереокамери, тя може да се настройва предварително, след като получи инфомация за състоянието на пътната настилка пред автомобила. Така тя може дори да наклони каросерията на всъдехода към вътрешната страна на завоя.Новият GLE преминава на редови мотори с 6 цилиндъра. Първо на пазара ще се появи модификацията GLE 450, чийто двигател с обем 3,0 литра и допълнителет стартер-генератор (EQ Boost) развива мощност от 367 к.с. Максималният въртящ момент е 500 Нм. Благодарение на системата EQ Boost за кратък период от време мощността се увеличава с 22 к.с. и 200 Нм.Всички версии на новия  Mercedes-Benz GLE ще получат 9-степенния автомат 9G-Tronic. Системата за задвижване на четиите колела обаче ще бъде различна. Машините с 4-цилиндрови мотори ще получат междуосев диференциал, разпределящ поравно въртящия момент между двето оси. В случая всъдеходните възможности ще бъдат подобрени с имитация на блокировка на диференциала.При вариантите с 6-цилиндрови агрегати е налице електронна многодискова муфа, която плавно изключва предните колела. При тежък оф-роуд тя ще оситурява връзка с предната ос, като освен това трансмисията разполага и с понижаващи предавки. Новият Mercedes-Benz GLE се отилчава и с най-добарата аеродинамика в сегмента. Коефициентът на челно съпротивление е 0.29, като това е постигнато с помощта на редица подобрения. Когато двигателят не се нуждае от усилено охлаждане, специален механизъм закрива решетката на радиатора. Освен това по-голяма част от дъното на всъдехода е снабдена с допълнителна защита, а пред всяко колела е поставен гъвкав спойлер. Авто;обилът е получил огромен брой електронни асистенти, подобряващи безопасността. Например, адаптивният круиз-контрол предварително намалява скоростта до 100 км/ч, ако открие задръстване на пътя. Системата за екстремно спиране разпознава идващите насреща превозни средства и при необходимост се задейства, за да предотврати сблъсък. А автопилотът за задръствания има нова функция – може автоматично да премести автомобила в края на платното, за да освободи място за колите на Бърза помощ, пожарната, полицията или други спасителни служби.Снимки: Mercedes-BenzОще снимки – в галерията горе.

Тагове: mercedes-benz gle
fallback
  • #18
    по-скоро е ... ( преди 5 години )
    купи си рено за да пукнеш скоропостижно!
  • #17
    Рено или ум..ри ( преди 5 години )
    На кой в Света му пука за този немски да.ак!Днес излезна новото Рено Каджар това вече е новина!
  • #16
    Илиев555 ( преди 5 години )
    Според мен определено бмв с х 5 са се справили значително по добре откъм дизайн.
  • #15
    JDM_Mercedes ( преди 5 години )
    А кой друг SUV от този клас става за оф-роуд ??? При 99% от хората, които си купуват подобен автомобил, най-близкото нещо до оф-роуд което ще правят е, да се качат на някой тротоар/паркиг пред кафето/мола. Салона е класа над конглокентите !
  • #14
    Пурко ( преди 5 години )
    Задницата прилича на стария Туарег. Много са зле Мерцедес
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Проблемът си остава ценовата политика.Цените започват от около 120 хиляди.Новият интеиор и окачването едва ли ще компенсират това.
  • #12
    До Man: ( преди 5 години )
    Сори, бро, но на мен това ми прилича на ML от преди 10 години с лек алергичен пристъп в очите... Подути са.
  • #11
    Повдигнато комби. ( преди 5 години )
    Това си е кола за пътя и може би за гладки черни пътища от време на време.При мерцедесите реално само Г класата става за по сериозен офроуд и то само базовата версия от старата генерация. Най новата Г класа и нея я развалиха като има махнаха предния мост, сложиха и пластмасови брони и я натъпкаха със безполезна електроника.
  • #10
    Man ( преди 5 години )
    До питащия какво е смелото в дизайна. Ами, Мерцедес спокойно можеха да копират дизайна на GLC, но в по-големи размери. Реално, това направиха БМВ с новото Х5 и резултатът е добър, но пък предвидим. С GLE имаме изцяло нова дизайнерска линия с доста различни пропорции отпред и отзад. Виж интериора е доста по познат, но пък е топ класа за мен.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Този "джип" дали може да изкара повече от 120 хил. км без основен ремонт?А и също ми е интересно за колко време ще се раздрънка окачването и интериора ако редовно се кара по черни пътища.
fallback
Последни