fallback

Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света

През второто тримесечие на годината японците изпревариха BMW

Японският производител Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света за второто тримесечие на 2018 г. Това съобщава изданието Manager Magazin, което се позава на доклад на компанията Ernst & Young.Според получените резултати, маржът при японската марка е 11,8%. Това означава, че при всеки 100 евро, получени от продажба на автомобил, Suzuki печели 11,8 евро. На втора позиция е компанията BMW, при която този показател е 11,4%. Ако се брои резултатът и от двете тримесечия на 2018 г., германците все още имат предимство пред японците.Любопитното е, че класираният на трето място след първото тримесечие Daimler се смъква до шеста позиция през второто, като при него печалбата е 6,5%. Същото се случва и с Volkswagen, който беше четвърти, но през второто тримесечие е седми с 6,0%.Що се отнася до общата печалба от продажба на автомобили през 2018 г., на първо място е концернът Volkswagen, който е продал и най-много коли. След него се нарежда Toyota, която обаче печели по друг показател – цена на акции на борсата. Според доклада на Ernst & Young, в момента най-изгодна в момента е печалбата именно от ценните книжа на Toyota на фондовия пазар.Снимка: Suzuki 

Тагове: bmw suzuku
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    И на каква база имат такава надценка?! Нито са премиум марка нито са инвестирали в нови технологии за да избиват пари. Ама щом има заблудени да им плащат нека ги стрижат.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Я дайте маржа на Ферари и Порше да видим дали няма и по-рентабилни. Може и Пагани да включите.
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сузуки, се отърва от VW, и ето резултатите.Мазда, също възкръсна след Форд....
  • #7
    Питам ( преди 5 години )
    А дали премиум с премиум цена в сервиза е по-добре?
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Демек с надценка като за премиум коли. Не мерси.
  • #5
    GTE ( преди 5 години )
    Сузуки ползват утвърдени и изпитани технологии най-вече от Тойота. В Европа двигателите им отговарят на Евро 6+ стандарта, така че за тука няма компромис. За САЩ и Япония е същото. Най-старите технологии остават за Източните Азиатски пазари.
  • #4
    Man ( преди 5 години )
    Сузуки не е най-печелившата, а най-рентабилната. Разликата в значението между двата термина е значителна. Според статията, най-печелившата е Фолксваген. Сузуки правят ЕВТИНИ и непретенциозни коли, със стари технологии, но както изглежда и за "техния влак си има пътници". Точно поради факта, че използват стари и проверени технологии, коли са им много здрави.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Еми нормално индийския пазар нарастна с 18% и мина немския по бройки а там половината пазар го държи Сузуки-Марути което пък е половината от продажбите на Сузуки интересно как докарва такъв марж от там
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Точно това идвах и аз да напиша.Сузуки е синоним на съмнително качество, а ценовата им политика е крайно завишена и нереалистична.
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    Факта че масов производител печели повече от премиум производителите е повод за радост само за акционерите на компанията. За потребителите означава: високи цени/стари технологии/евтини материали.
fallback
Последни