fallback

И в Mazda лъгали за разхода и вредните емисии

Suzuki и Yamaha също са хванати с фалшиви данни

Японската автомобилна компания Mazda стана поредната фирма от индустрията, която е давала неверни данни за пробега на своите модели и вредните емисии, които те отделят. Според информация на Nikkei Asian Review властите в Япония вече разследват поредния случай на подаване на неверни данни, идващ след тези на Nissan и Subaru. Докладът за резултатите от разследването трябва да бъде публикуван днес, като се очаква, че в него с подобни резултати ще се озове и Suzuki. Разследващите са изпробвали автомобили, подбрани на случаен принцип при последната им проверка за качеството в заводите. В последните няколко години японската автомобилна индустрия беше разтърсена от поредица скандали, свързани с това, че производителите редовно фалшифицират данните за разхода на гориво и вредните емисии на моделите, които предлагат на пазара. Скандалите стартираха през 2016 с първите разкрития за Mitsubishi и Suzuki, а ако сега Suzuki отново се озове в групата на виновните, това ще е тежък удар върху репутацията на компанията. След първите разкрития автомобилните компании стартираха собствени вътрешни разследвания за разхода на гориво и отделяните вредни емисии, като в Mazda вече откриха такива фалшифицирани данни. По същия модел такива признания направиха Subaru и Nissan, като в случая на Nissan се оказа, че тази практика може да е започнала още отпреди над 30 години. След избухването на „Дизелгейт” на Volkswagen през есента на 2015 година отделните държави започнаха да затягат контрола над информацията за разхода на гориво и вредните емисии, идващи от автомобилните компании и съвсем скоро стана ясно, че коректните данни са по-скоро изключение, а не правило в индустрията. Очаква се, че в днешният доклад на японското Министерство на земята, инфраструктурата и транспорта освен Mazda и Suzuki, ще се появи и информация и за Yamaha.Снимка: Mazda

Тагове: suzuki mazda yamaha
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ае виждаме колко сте напред. От 30+ години лъгали за разхода, от 30+ години лъгали за стоманата от Кобе Стийл,от 30+ години ги проверявали неквалифицирани кадри. Аз като ви казвам, не се залъгвайте, че карате коли, вие даже тука във форума лъжете хората, че са голямата работа. Ама поне вие си вярвахте нали, жълтурчета.
  • #7
    от феновете на я. к. ( преди 5 години )
    До анонимния *** :)Я по-добре виж дали не ти свършва AdBlue-то, че ще спрат да излизат теменужки и от твоята кола.Немците постигат Евро 5 с тази добавка, а японците Евро 6 без нея. Ако нямаше една жичка дето ти държи ушите във вагаджийската глава щеше да разбереш, кой е по-напред.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нисан, Субару, Мазда, Яамаха, Мицубиши, Сузуки, Таката, Кобе Стиийл...Японската сила!
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ко ствава ве, нали японците бяха много напред от германците? Аххахаха, феновете на жълтурите мълчат като пукали. Всички лъжат, разберете го, то не може хем да върви, хем да е икономично и да излизат теменужки зад колата. и те се принуждават да лъжат понеже законите и нормите се определят от хора които не са наясно с настоящите технологии в автомобилния бранш, какво е възможно на този етап и какво не.
  • #4
    Емисар ( преди 5 години )
    КОИ емисии? На СО2 (т.е. - разход на гориво) или на СО, NOx, частици и други отрови??Разликата е огромна, но по новините пишете само "емисии".
  • #3
    Алексей ( преди 5 години )
    Всички лъжат, да, на хартия, но само някой, не само фаулве, залагат и манипулативен софтуер, заради който отнесоха сериознатите глоби.
  • #2
    ok? ( преди 5 години )
    vw плати глоба защото е номер идно :D, и останалите след като се разбра че с нищо не са по добри от vw, се оказва купувачите се задържат при кого? при номер идно естествено.
  • #1
    de ( преди 5 години )
    много ясно че всички лъжат.. то като очакванията са нереалистични и конглокенцията натиска, не знам защо някой ще си мисли друго..
fallback
Последни