fallback

Какви са приходите на автомобилните производители?

20-те най-големи са прибрали общо 2 трилиона долара през 2017 г.

Сигурно често сте се питали колко милиарди долари прибират най-големите производители на автомобили в света. За миналата година приходите само на първите 20 от тях са 2000 милиарда, или 2 трилиона.В дъното на класацията е Mazda с приходи от "само" 31 млрд. долара за 2017 г. Като се има предвид, че Suzuki е един от 12-те най-големи производители на автомобили в света, приходите й от 34 млрд. изглеждат доста ниски, което обаче дължи на факта, че цялият асортимент на компанията е на дъното на скалата по цени на дребно.Китайската Geely, включително Volvo и Lotus, може да се похвали с 41 млрд. долара, докато компанията-майка на JLR - Tata Motors отчете приходи от 46 млрд. Пред нея е южнокорейската Kia с 47 млрд. изпреварена от друг китайски гигант -  Guangzhou Automobile Group (GAC), който изненадва със своите 50 млрд., позволило на компанията да влезе в Топ 15. По-напред са Renault с 66 млрд., Beijing Automotive (BAIC) със 70 млрд., Peugeot Group със 74 млрд. и по-голямата сестра на Kia - Hyundai Motor, с 93 млрд. Всички те се опитват да влязат в Топ 10, но засега не успяват.Там, където те засега не могат да пробият, са китайският Dongfeng (93 млрд.), както и Nissan (108 млрд.) и BMW (111 млрд). MG SAIC с приходи от 129 млрд. се бори за петото място в класацията, както и Honda (139 млрд).Годишният приход на Ford е малко под 157 млрд. долара, а на GM малко повече, което я праща пред своя детройтски конкуент. Daimler (Mercedes и Smart) се качва на подиума със 185 млрд., а VW Group заема второ място с 260 млрд., част от които ще бъдат платени за обещетения, свързани със скандала "Дизелгейт". С най-големи приходи за 2017 г. може да се похвали японската Toyota - 265 млрд. долара.С други думи, първите два автомобилни гиганта пет дни в седмицата, 52 седмици в годината, дневно получават по 1 млрд. долара. Разбира се, трябва да се отбележи, че автомобилните производители имат и доста големи разходи - данъци, материали и части, поддръжка на заводите, заплати, както и безброй други неизбежни плащания, които изяждат лъвския дял от тези приходи.

Тагове:
fallback
  • #5
    сепуко харакири ( преди 5 години )
    Тойота е номер 1 и се продава най вече там ,където няма технически прегледи и то е понятно.Да поясня, В Африка, Пакистан, Америка и пр. няма прегледи и затова са популярни.
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Да, Тойота си слагат надценка, защото предлагат качествен продукт за който клиентите са готови да я платят. Но ***/лбите им са огромни най-вече защото инвестират в модерни технологии и ефективно производство за разлика от вагонетките, които инвестират в пропагандни партенки и канцерогенни технологии.
  • #3
    ..... ( преди 6 години )
    TOYOTA си остава най-здравата и надеждна кола, някога произвеждана.
  • #2
    Абе ( преди 6 години )
    От ширпотребата (особено жълтата) се печели най-много!
  • #1
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Кво стана бе вагонетки? Нали Тойота произвеждаше 'ширпотреба'? Пък се оказва че оборотът им е по-голям от на вагонетките дето хем били произвеждали повече, хем били големите премиуми. Ха-ха, това са парадоксите на пропагандната реалност в която живеете.
fallback
Последни