fallback

Асиметрични джанти за първото MINI на ток

Моделът вероятно ще има батерия с капацитет 70 кВтч и електрически двигател с мощност 270 к.с.

MINI показа скици на някои детайли от бъдещия си първи електрически модел. Очаква се премиерата на компактния автомобил да се състои през 2019 г., когато британската марка отбелязва 60-ата си годишнина.Прототипът на серийната версия на електрическия автомобил бе показан на автосалона във Франфурт миналата година. Mini Electric Concept (на първата снимка)получи необичайна решетка с жълта вложка, светодиодна оптика и задни светлини с рисунка на британското знаме, както и джанти с асиметричен и футуристичен дизайн.Съдейки по новите изображения, които разпространи производителят, много от тези елементи ще преминат към серийната версия на електрическия автомобил. По-специално, колата ще получи джанти с четири спици, както и плътна радиаторна решетка с изразителна жълта линия.Техническите характеристики на модела още не са разкрити, но се очаква той да взаимства електрическата трансмисия, която дебютира в прототипа BMW iX3. Така, първото електрическо MINI вероятно ще има батерия с капацитет от 70 кВтч и електрически двигател с мощност 270 к.с.Снимки: MINI

Тагове: MINI
fallback
  • #6
    ... ( преди 6 години )
    Как да няма? Веднага, след влизане в по-голяма яма по българските пътища и мога да се хвана на бас, че вече всички имаме асиметрични джанти!Даже и гумите след много дупки стават асиметрични, особено ръфнлет!
  • #5
    peposhi ( преди 6 години )
    Качи се на едно i3 и го напъни да видиш за какво става въпрос... Заради леката каросерия и електрическият двигател 170-те коня се чувстват като 250...
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Няма как да е до 100 електромобилите са по-бързи само до 60 а до 100 времето им е приблизително еднакво при близка мощност може да се провери от който и да е електромобил включително I3 и Model 3
  • #3
    i3 ( преди 6 години )
    Ползвал съм i3 под наем в Германия. И при ръчка на светофарите, пак прави над 100 км. С 1/3 на тая батерия. Със 70 киловата 300-400 са реални. Само дето i3-йката с тея 170 коня как взема старта на M3 (по официални данни и тест на BMW), изобщо не ми се мисли тва купе с 270 коня какъв самолет ще е. Сиг. до 90-100 M3 ще е отзад.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е 35-хиляди доларовата тесла, ако се появи изобщо някога ще има батерия от 50 кВтч, минито ще има от 70, явно че пробега му ще е по-голям от този на стандартния модел 3.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    .... и ще има пробег от 110 км. с едно зареждане.
fallback
Последни